وكیل زنجانی: پیش داوری نكنید

وكیل مدافع بابك زنجانی گفت: به رسانه‌ها توصیه می‌كنیم از پیش داوری زودهنگام خودداری كنند كه نهایتاً آنچه كه حقیقت است، آشكار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع بابک زنجانی بعد از اتمام دومین جلسه قرائت کیفرخواست موکلش اظهار داشت: کیفرخواست قرائت شده ماحصل یک سال و نیم پیگیری دستگاه‌های قضایی در خصوص فعالیت‌های موکلم است که امروز قسمت اعظم آن قرائت شد.

وی گفت: بخش زیادی از کیفرخواستی که امروز قرائت شد به جعلی بودن اسناد موکلم اختصاص پیدا کرد و یکی از نقاط ضعف این پرونده بهره نبردن از کار‌شناسان امور بین‌المللی در اثبات جعلی یا واقعی بودن اسناد است.

وکیل مدافع بابک زنجانی اظهار کرد: اگر از افراد خبره در امور بانکداری بین‌المللی در این پرونده استفاده شود، مطمئناً ابهامات زیادی در این پرونده حل می‌شود و تصمیم‌گیری در خصوص کیفرخواست آسان‌تر می‌شود.

کوهپایه‌زاده در خصوص خریداری ۱۳۸ شرکت تابعه سازمان تأمین اجتماعی توسط موکلش بیان داشت: در راستای سیاست خصوصی‌سازی مقرر بود شرکت‌هایی از طرف سازمان تأمین اجتماعی به موکلم واگذار شود که با توجه به انجام نشدن این قرارداد جرمی صورت نگرفته است.

وی همچنین در خصوص لبخندهایی که بین او و موکلش رد و بدل می‌شد، گفت: با توجه به اینکه موارد مطرح شده در پرونده دارای قابلیت دفاعی خوبی بود، با لبخندهای خود موکلم را به آرامش دعوت می‌کردم.

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: به رسانه‌ها توصیه می‌کنیم از پیش داوری زودهنگام خودداری کنند که نهایتاً آنچه که حقیقت است، آشکار می‌شود.

کوهپایه‌زاده در پایان عنوان کرد: فقر دانش غیرحقوقی در این پرونده بسیار احساس می‌شود که استفاده از کار‌شناسان در این زمینه بسیار موثر است.

۱۳۹۴/۷/۱۲

اخبار مرتبط