تشكر دولت از مجلس برای اعتماد به وزیر راه

سخنگوی دولت از نمایندگان مجلس برای رای اعتماد مجدد به آخوندی قدردانی و تصریح كرد: از سوی دولت از نمایندگان فهیم مردم در مجلس شورای اسلامی كه با زمان شناسی و قدر شناسی از انسانی خدوم مجددا به شایستگی به آقای آخوندی وزیر راه شهر و سازی رای دادند، تشكر می‌كنم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سخنگوی دولت از نمایندگان مجلس برای رای اعتماد مجدد به آخوندی قدردانی و تصریح کرد: از سوی دولت از نمایندگان فهیم مردم در مجلس شورای اسلامی که با زمان شناسی و قدر شناسی از انسانی خدوم مجددا به شایستگی به آقای آخوندی وزیر راه شهر و سازی رای دادند، تشکر می‌کنم.

محمد باقر نوبخت، در نشست خبری خود با بیان این مطلب ،اظهار کرد: نمایندگان مجلس با رای مجدد به آقای آخوندی فرصت خدمت را برای ایشان در دولت تدبیر و امید برای خدمت به مردم فراهم کردند که بتوانند همچون گذشته منشاء اثر خیر و خدمت باشند.

سخنگوی دلوت همچنین گفت: از الان قابل پیش بینی است که نمایندگان فهیم ، آگاه و دلسوز مردم در روز یک شنبه تصمیمی تاریخی را در مورد برجام می‌گیرند تا این تحریم‌های ظالمانه اقتصادی رفع شود.

به گفته نوبخت تحریم‌های ظالمانه اقتصادی باعث مشکلات فراوانی در کشور شده که با عزم و اراده مسئولان و خدمتگزاران دلسوز بازار سوء تحریم‌ها کم اثر شده و ان‌شاء الله با تصمیم آگاهانه و هوشمندانه و فرصت شناسانه نمایندگان مجلس در روز یک شنبه آینده زمینه اجرای برجام به عنوان یک افتخار ملی برای جمهوری اسلامی فراهم می‌شود.

وی همچنین گفت که برجام یک افتخار ملی برای جمهوری اسلامی است که امیدواریم بتوانیم با تفاهم اجرای این قرار داد بین‌المللی را به سمت پیش ببریم که تمام خواسته‌های ملت در آن تامین شده باشد.

سخنگوی دولت تاکید کرد که به دلیل کمبود وقت در این جلسه گزارش از وضعیت اقتصادی و پیشرفت طرح‌ها ارائه نمی‌کند و سوالات خبرنگاران را پاسخ می‌دهد.

۱۳۹۴/۷/۱۴

اخبار مرتبط