گفتگوی تلفنی فوری لاریجانی و ترك مجلس

رییس مجلس شورای اسلامی در هنگام بررسی طرح اجرای برجام برای دقایقی به گفت و گوی تلفنی فوری پرداخت و پس از آن 20 دقیقه جلسه را ترك كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: رییس مجلس شورای اسلامی در هنگام بررسی طرح اجرای برجام برای دقایقی به گفت و گوی تلفنی فوری پرداخت و پس از آن 20 دقیقه جلسه را ترک کرد.

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی که به بررسی طرح اقدام متناسب و متناظر دولت در اجرای داوطلبانه برجام، کاظم جلالی رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس برای دقایقی به هیات رییسه مجلس آمد و تلفن همراهی را به علی لاریجانی رییس مجلس داد.

متعاقب آن لاریجانی برای دقایقی به گفت و گو با تلفن پرداخت و سپس تلفن را به جلالی بازگرداند.

پس از این موضوع بسیاری از نمایندگان به دور کاظم جلالی در هیات رییسه مجلس جمع شدند و به گفت وگو با وی پرداختند.

این در حالی است که علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز برای دقایقی مجلس را ترک کرد و محمدرضا باهنر نایب رییس دوم مجلس ریاست جلسه را برعهده داشت.

لاریجانی پس از 20 دقیقه به جلسه علنی مجلس بازگشت.

هنگامی که محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس ریاست جلسه علنی را برعهده داشت بسیاری از مخالفان برجام به جایگاه هیات رییسه رفته و با وی گفت و گو کردند.

الیاس نادران، جواد کریمی قدوسی، حسین نجابت، علیرضا زاکانی، روح الله حسینیان و جمعی از نمایندگان دیگر در این مدت در هیات رییسه مجلس جمع بودند و با یکدیگر گفت و گو می کردند.
این در حالی است که گفت و گوهای دو نفره یا چند نفره نمایندگان مجلس در قسمت های مختلف پارلمان ادامه دارد.

۱۳۹۴/۷/۱۹

اخبار مرتبط