آخرین قهرمانی ایران در غرب آسیا با شكست سوریه

عکس خبري -آخرين قهرماني ايران در غرب آسيا با شکست سوريه

تیم ملی فوتبال امید ایران با برتری مقابل تیم ملی امید سوریه به مقام قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا رسید.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال امید ایران و امید سوریه در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب در ورزشگاه لخویا قطر به مصاف یکدیگر رفتند.

ایران با پیروزی 2 بر صفر مقابل سوریه به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

نیمه اول

دقیقه 8 شوت نصوح را اخباری مهار کرد.

دقیقه 16 ضربه ایستگاهی علی کریمی را دروازه‌بان سوریه مهار کرد.

دقیقه 17سوریه در موقعیت آفساید به گل رسید که داوران این گل را مردود اعلام کردند. داور به بازیکن سوریه بخاطر ضربه زدن بعد از سوت تذکر جدی داد.

دقیقه 23 شوت زمینی ارسلان مطهری بعد از بازی برخورد به مدافع سوریه با فاصله کم به کرنر رفت.

نیمه دوم

دقیقه 57 شوت میلاد محمد از بالای دروازه سوریه به اوت رفت.

دقیقه 58 شوت علیرضا نقی‌زاده بعد از برخورد به بازیکن سوریه وارد دروازه این تیم شد.

دقیقه 73 ارسال بازیکنان سوریه از جناح راست با اشتباه محمدرضا اخباری در دفع توپ همراه شد که مدافعان ایران این توپ را از روی دروازه دور کردند.

دقیقه 79 شوت بازیکن سوریه از زاویه بسته را محمدرضا اخباری دریافت کرد.

دقیقه 82 نفوذ میلاد محمدی از جناح راست با پاس در عرض این بازیکن همراه شد که این توپ را ارسلان مطهری با یک بغل پا به گل تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این آخرین دوره حضور ایران در رقابت‌های غرب آسیا بود. ایران از دوره‌های بعد در مسابقات قهرمانی آسیا مرکزی شرکت می‌کند.

تیم ملی امید ایران خود را برای حضور در المپیک آماده می‌کند و از دی‌ماه باید در مرحله انتخابی المپیک به میدان برود. ایران در گروه اول این مسابقات با قطر، سوریه و چین هم‌گروه است.

ترکیب ایران

محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، رضا علیاری، علی عبدالله زاده، علی کریمی،علیرضا نقی زاده، ماهان رحمانی(77 احسان پهلوان)، حسین فاضلی(46 میلاد محمدی)، رضا کرملا چعب و ارسلان مطهری.

داور به محمد دانشگر و کرملاچعب و ارسلان مطهری از ایران کارت زرد نشان داد. یوسف قلفا از سوریهدر دقیقه 83 از زمین اخراج شد.

۱۳۹۴/۷/۲۳

اخبار مرتبط