رمزگشایی كفاشیان از اتفاقات دیشب نود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:كسانی هستند كه می‌خواهند بین اسدی وكی‌روش اختلافات را زیاد كنند. من به كی‌روش گفتم اسدی هیچ نقشی ندارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی کفاشیان درباره صحبت‌های کی‌روش در برنامه ۹۰ و در پاسخ به این سؤال که وی همه ارکان فدراسیون را محکوم کرده است، گفت: اطلاعات اشتباه به کی‌روش داده‌اند. کسانی هستند که می‌خواهند بین اسدی وکی‌روش اختلافات را زیاد کنند. من به کی‌روش گفتم اسدی هیچ نقشی ندارد.

وی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه کی‌روش اخیرا بیانیه‌ای را در واکنش به کمیته اخلاق مطرح کرده، نظر شما در این باره چیست، عنوان کرد: ما کمیته اخلاقی نداریم. فردی اظهار نظر کرده است که از نظر ما رسمی نبوده است.من به کی‌روش گفتم با این افراد صحبت کرده‌ام و او نباید وارد چنین مسائلی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه ۳-۴ ماه به پایان فعالیت شما باقی نمانده و برخی اعتقاد دارند شما حواستان نیست و حساب کار از دست شما در رفته، تصریح کرد: چه کسانی این حرف‌ها را می‌زنند؟ من که همه جا را اداره می‌کنم اما هیچ وقت در حاشیه‌ها ورود نمی‌کنم. به کی‌روش هم گفتم که به او اطلاعات اشتباه داده‌اند. البته قبلا یکسری اختلافات بود.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که با توجه به نامزدی شیخ سلمان و بن حسین برای فیفا شما از کدام نامزد حمایت می‌کنید، اظهار داشت: شیخ سلمان کاندیدا شده و یکی از وظایف ما حمایت از اوست.

وی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه جو منفی علیه شیخ سلمان راه افتاده و رسانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند او شیعه کشی کرده است، گفت:‌مسائل سیاسی را نمی‌دانم. شیخ سلمان رئیس AFC است برای فیفا کاندیدا شده و ما از او حمایت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدار تدارکاتی ایران با آلمان یادآور شد: ما با هلند، آلمان و ایتالیا مذاکراتی داشته‌ایم. آنها آمادگی دارند با تیم‌های ملی مختلف بازی کنند. ما منتظر هستیم تا کی‌روش نظرش را اعلام کند. تا فروردین برنامه‌ای نداریم. بعد از آن برنامه‌های کی‌روش را می‌گیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که کی‌روش از شما خواسته در ژانویه اردوی تدارکاتی برای تیم ملی بگذارید، گفت: اردو داریم اما همه بازیکنان نیستند. برخی از بازیکنان در تیم امید هستند و برخی دیگر لژیونر.

۱۳۹۴/۸/۵

اخبار مرتبط