بازیكن مشكوك پرسپولیس

مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت:وقتی در اینستاگرام عكس می گذارم و كامنت ها را می خوانم تمركزم به هم می ریزد.

به گزارش نما، رامین رضاییان درباره شکست سنگین رئال در ال کلاسیکو اظهار داشت:متاسفانه رئال باخت.این تیم اصلا خوب بازی نکرد.من به هواداران بارسلونا تبریک می گویم.با اینکه مسی در ترکیب اصلی نبود،ولی بارسا خیلی خوب کار کرد.

وی درباره اینکه با توجه به زادگاهش در مازندران چرا به سمت کشتی نرفت گفت:اتفاقا سمت کشتی هم رفتم اما دستم شکست.پدرم هم عاشق فوتبال بود.او در سطح قهرمانی هم در بخش دو میدانی رفت.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد:استعدادهادی زیادی در خطه مازندران داریم اما به نظر من مدیریت قوی در این خطه نیست.آرزویم این است مازندران یک تیم لیگ برتری داشته باشد چون اگر هر مسابقه ای میزبان باشد ۷۰ هزار نفر تماشاگر برایش می روند.من تیم نساجی را دوست دارم.این تیم نزدیک لیگ برتر هم شد اما نیامد.فکر می کنم مشکل مالی دارند.

وی درباره اینکه میانگین دوندگی اش در مسابقات بالاست گفت:من از بچگی با پدرم خیلی می دویدم ولی با یک هفته تمرین نکردن ممکن است خراب شود.باید تمرین هوازی کنم که افت صورت نگیرد.سطح بازی با دوندگی بالا می رود.من هم می دوم تا به تیمم کمک کنم.

مدافع سابق صبا درباره حضورش در این تیم اظهار داشت:باید از انصاری فرد تشکر کنم.من با راه آهن قرارداد بستم ولی صبا پول بیشتری می داد و به همین دلیل به صبا رفتم.چون در اول فوتبالم در تهران بودم و خیلی مهم بود که بتوانم در شرایط بهتر مالی باشم.

وی ادامه داد:صبا تنها تیمی بود که انتقال پیدا کرد و سقوط نکرد.باید از مرفاوی،کربکندی و سایر مربیانی که در این تیم بودند تشکر کنم.

رضاییان درباره ناراحتی صمد مرفاوی از خود پس از گلی که فصل پیش با پیراهن راه آهن به پیکان زد گفت:آن لحظه هم خیلی سخت بود.نمی خواستم خوشحالی کنم ولی بچه های راه آهن باعث شدند که خوشحالی کنم.اگر مرفاوی درگوش من هم می زد من ناراحت نمی شوم.پس از آن اتفاق بارها و بارها به او اس ام اس دادم اما پاسخی نداد.آنجا دست من را گرفت و گفت چرا اینجا خوشحالی می کنی و من گفتم که آقا صمد حواسم نبود ببخشید.

وی درباره خداحافظی خود از دنیای مجازی اظهار داشت:وقتی در اینستاگرام عکس می گذارم و کامنت ها را می خوانم تمرکزم به هم می ریزد.تا نیم فصل خداحافظی کردم.

رضاییان درباره دوران حضورش در راه آهن گفت:اول بگویم امیدوارم اتفاقات رخ داده برای زنجانی خیر باشد.او برای فوتبال ما خیلی زحمت کشید.برای ابراهیم زاده هم احترام قائلم.فصل بعد،استیلی و کاظمی به من کمک کردند و به تیم ملی رفتم.خدا را شکر راه آهن را در لیگ برتر حفظ کردیم.من هنوز طلب دارم اما به راه آهن علاقه دارم.

وی درباره پست بازی اش در پرسپولیس اظهار داشت:برانکو به من آزادی عمل می دهد.در این شرایط می توانم بهتر کار کنم و به خط حمله اضافه شوم.پرسپولیس چون یک تیم هجومی است من علاقه زیادی داشتم در این تیم باشم.به عشق پدرم که یک پرسپولیسی است اجازه نداد با باشگاه دیگری صحبت کنم.

رضاییان درباره شروع ناامید کننده پرسپولیس گفت:اوایل فصل اتفاقات فوتبالی در بحث داوری رخ داد که برای ما بیشتر بود.با این وجود به نظرم امسال پرسپولیس خیلی سال خوبی دارد.

وی درباره شایعات موجود درباره آسیب دیدگی خود قبل از بازی ذوب آهن اظهار داشت:برخی شیطنت ها در فوتبال هست.از نورمحمدی در عصبانیت سوال کردند.او بعدا هم گفت که منظورش رامین رضاییان نبود.من ویروسی داشتم که هر چی می خوردم بالا می آوردم.روز قبل از بازی ذوب آهن با کیف به تمرین رفتم اما برانکو چهره ام را که دید گفت که نیا.

رضاییان درباره اینکه آیا گل دربی را او زد گفت:یک حسی داشتم که توپ به آنجا می آید.خوشبختانه توپ رسید.فوتبال است دیگر.هواداران خیلی حرص می خوردند و من این را لمس می کردم.خدا را شکر نقش کوچکی داشتم.

وی درباره اینکه آیا کی روش مربی دفاعی است یا نه اظهار داشت:اصلا اینطور نیست.اگر دفاعی بود به گوام ۶ گل نمی زدیم.اگر یک روز من را دعوت نکند هم از کی روش تعریف می کنم.او مربی بزرگی است.اگر ما به گوام ۶ گل زدیم به خاطر تمرینات خیلی خوبی بود که داشتیم.

رضاییان افزود:می توانیم به جام جهانی برویم اما اگر مردم حمایت کنند این اتفاق می افتد.اگر کی روش سرمربی تیم ملی است باید حمایت شود.

وی درباره اینکه آیا بین کی روش و برانکو وجوه مشترکی هست یا نه گفت:هر دو مربیان بزرگی هستند.به نظرم من به عنوان بازیکن نباید حرف بزنم.اگر حمایت صورت بگیرد مربی موفق می شود.

رضاییان خاطرنشان کرد:من الان نمی بینم هواداران پرسپولیس به بازیکنان اعتراض کنند.امیدوارم جزو سه تیم اول باشیم.

وی درباره اینکه چه زمانی خبر فوت هادی نوروزی را شنیده است گفت:در اردوی تیم ملی بودم که مهدی طارمی من را بیدار کرد و گفت هادی نوروزی فوت کرده است.روحش شاد باشد.

۱۳۹۴/۹/۱

اخبار مرتبط