حضور پرتراكم كاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس

داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در وزارت كشور حضور یافتند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در اولین روز نام نویسی از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعی از کاندیداها با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.

براساس این گزارش تراکم ثبت‌نام کنندگان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات وزارت کشور به حدی است که داوطلبان برای طی مسیر ثبت‌نام خود باید منتظر بمانند.

در این بین برخی از نمایندگان سابق مجلس از جمله احمدعلی مقیمی نماینده فعلی بوشهر، حجت‌الاسلام سادات هاشمی نماینده شوشتر، هادی مقدسی نماینده مردم بروجرد تاکنون به مراجعه به ستاد انتخابات کشور برای شرکت در دهمین دوره مجلس نیز ثبت نام کرده‌اند.

برخی از کاندیداهای ناآشنا که برای اولین بار در این دوره از انتخابات شرکت می‌کنند نیز برای ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات مجلس در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند.

سیده لیلا مددی از حوزه انتخابیه تهران، ژیلا موحدشریعت پناهی از حوزه انتخابیه تهران، آمنه رضایی، سیدمحمدسادات ابراهیمی از جمله افرادی هستند که تاکنون برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کرده‌اند.

ثبت‌نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز شنبه 28 آذرماه آغاز شده و تا روز جمعه 4 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۴/۹/۲۸

اخبار مرتبط