آیا مدارس فردا تعطیل می‌شود؟

بسیاری از خانواده‌ها در پایتخت و سایر استان‌های درگیر با آلودگی هوا، این روزها این سوال را مطرح می‌كنند كه آیا مدارس فردا تعطیل می‌شود؟

به گزارش نما به نقل از میزان با توجه به تداوم آلودگی هوا در پایتخت از اوایل هفته تاکنون، مدارس تهران و برخی از استان های کشور تعطیل اعلام شدند.

گفتنی است با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، آلودگی هوا تا روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت؛ از سویی دیگر اعلام تعطیلی مدارس از روز یک شنبه 29 آذر به صورت روزانه از سوی کمیته اضطرار آلودگی هوا و در ساعات بعد از ظهر اعلام شده است.

با توجه به اطلاع رسانی تعطیلی مدارس به صورت روزانه و با بررسی وضعیت آلودگی در همان روز، به گفته استاندار تهران، تصمیم گیری در مورد تعطیلی منوط به برگزاری کمیته اضطرار در صورت تداوم آلودگی ها است.

گفتنی است بسیاری از خانواده‌ها در پایتخت و سایر استان‌های درگیر با آلودگی هوا، این روزها این سوال را دارند که آیا مدارس فردا تعطیل می‌شود؟

گرچه برخی سایت‌های خبری، احتمال تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 2 دی ماه را بنا به صحبت‌های برخی از اعضای کمیته اضطرار، ضعیف می دانند،اما معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل کمیته هماهنگی مواقع اضطرار امروز ساعت 15 خبر داد و تصمیم گیری درباره تعطیلی فردای مدارس در تهران را منوط به تصمیم گیری در این جلسه دانست.

۱۳۹۴/۱۰/۱

اخبار مرتبط