سرمربی آلمان: دوست دارم در ایران فعالیت كنم

سرمربی بلژیكی تیم ملی والیبال آلمان، قرارداد خود را با این تیم تمدید نكرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ویتال هاینن، سرمربی بلژیکی تیم ملی والیبال آلمان، قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرد. قرارداد او در ماه سپتامبر سال 2016 به اتمام می‌رسد و دو طرف به صورت توافقی با عدم تمدید آن موافقت کردند.

هاینن در سال 2012 هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده گرفت و توانست به مقام پنجمی المپیک 2012 لندن و مدال برنز مسابقات جهان لهستان در سال 2014 برسد. این نخستین مدال جهانی ژرمن‌ها پس از سال 1970 بود. پس از عدم راهیابی آلمان به المپیک 2016 ریو، فدراسیون والیبال آلمان تشخیص داد که الان بهترین فرصت جهت آماده‌سازی تیم جدید برای المپیک 2020 ژاپن است.

ویتال هاینن در مورد عدم تمدید قراردادش با فدراسیون والیبال آلمان گفت: هر چیزی زیبایی یک روز تمام می‌شود. دو هفته پیش بود که تیم ملی آلمان، بهترین بازی‌های خود را در برلین (مسابقات انتخابی المپیک) انجام داد ولی بهترین تیم آلمان هم حریف لهستان نشد و راهی برای رسیدن به المپیک ریو پیدا نکرد. با وجودی که اعلام کرده بودم که قراردادم را تمدید می‌کنم اما به فدراسیون والیبال آلمان گفتم که بهتر است این کار انجام نشود.

هیانن ادامه داد: من می‌خواهم چالش‌های جدید را خارج از آلمان تجربه کنم. لیگ جهانی 2016، آخرین حضور من در تیم ملی آلمان است و مطمئن باشید که تمام تلاشم را خواهم کرد.

ویتال هاینن اعلام کرد که تمایل دارد فعالیت در ایران را نیز تجربه کند. او یکی از گزینه‌های هدایت تیم ثامن مشهد در ابتدای فصل 1394 بود.


۱۳۹۴/۱۱/۶

اخبار مرتبط