آزار زن یا اخاذی از افغان‌ها؟

دو مرد افغان كه به اتهام آزار و اذیت زنی میانسال بازداشت شده‌اند، در تحقیقات قضایی مدعی شدند آزار و اذیتی در كار نبوده و زن میانسال و شوهرش قصد اخاذی داشته‌اند.

به گزارش نما به نقل از جام‌جم ، چند روز پیش زنی 40 ساله با حضور در یکی از کلانتری‌های تهران مدعی شد دو مرد افغان به زور وارد خانه‌اش شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

همسرش هم اکنون دو مرد آزارگر را که یکی میانسال و دیگری جوان است، با دست و پای بسته در خانه‌شان محبوس کرده است. ماموران همراه این زن به خانه‌اش اعزام شدند و دو مرد افغان را همراه این زن و شوهر به کلانتری منتقل کردند. مردان افغان که با هم فامیل بودند، گفتند آزار و اذیتی در کار نبوده و این زوج دروغ می‌گویند و قصد اخاذی از آنها را داشته‌اند.

روز گذشته زوج میانسال همراه دو متهم پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به ریاست بازپرس سجاد منافی‌آذر منتقل شدند.

ابتدا زن جوان به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: روز حادثه در خانه تنها بودم که زنگ در به صدا درآمد. همین که به دم در رفتم، دو مرد افغان را دیدم که برگه‌ای به دست داشتند. آنها نشانی یک خانه را از من پرسیدند. همین که خواستم نشانی را به آنها بگویم، به من حمله کردند و مرا بشدت کتک زدند و به زور وارد خانه شدند و مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها در حال فرار بودند که همسرم سررسید و مانع فرار متهمان شد. هردو را کتک زد و در خانه محبوس کرد و دست و پایشان را بست. پس از اظهارات این زوج، دو مرد افغان بازجویی شدند و گفتند، این زوج دروغ می‌گویند آنها ما را به بهانه کار کردن در خانه‌شان محبوس کردند و هرچه پول و اموال قیمتی همراهمان بود، دزدیدند و تهدیدمان کردند که باید 20 میلیون تومان به آنها بپردازیم، در غیر این صورت در محاکم قضایی و انتظامی مدعی می‌شوند که به قصد آزار و اذیت زن صاحبخانه، وارد خانه آنها شده‌ایم. بنابراین پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط