«عظمی‌پروین» دختر پاكستانی كه با مارها میانه خوبی دارد

عکس خبري -«عظمي‌پروين» دختر پاکستاني که با مارها ميانه خوبي دارد

دختر پاكستانی ساكن روستای شاه گل محمد والی از توابع منطقه میانوالی واقع در ایالت پنجاب تاكنون 42 مرتبه هدف حمله مار قرار گرفته اما جان سالم به در برده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، «عظمی‌پروین» فرزند محمد ریاض ساکن روستای شاه گل محمد والی از توابع منطقه «میانوالی» واقع در ایالت پنجاب تا کنون 42 مرتبه هدف حمله مار قرار گرفته اما جان سالم به در برده است.

مارها 42 بار این دختر 18 ساله را نیش زده‌اند و خانواده‌اش بارها به بیمارستان مراجعه کردند اما پزشکان اعلام کردند سم مار در بدن این دختر خنثی شده است.

در 5 سال گذشته بدن این دختر بر اثر نیش مار،‌سمی شده و بارها اتفاق افتاده که عقرب‌ها بر اثر نیش زدن به عظمی کشته شده‌اند.

به گزارش اردو تایمز،از دست عظمی عرق زرد رنگ خارج می‌شود که نشان می‌دهد زهر با خون وی مخلوط شده و در حال حاضر سم این دختر ممکن است به افراد عادی آسیب برساند.

مردم روستا از عظمی می‌ترسند و عنوان می‌کنند که وی قادر است لباس پارچه و سایر وسایل آنها را آتش بزند.

تحقیقات نشان می‌دهد افزایش قدرت احتراق در وسایل رسانا نیز از اثرات سم مار است.

عظمی پروین در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا از مار می‌ترسید اما در حال حاضر به نیش مار معتاد شده است و زمانی که یک مار وی را نیش می‌زند بدنش از تمام دردها رهایی پیدا می‌کند و دوست دارد بخوابد.

وی افزود: در فصل گرما زخم‌های کوچکی در تمام نقاط بدنم به وجود می‌آید و مایع زرد رنگ از آن خارج می‌شود که پزشکان معتقدند سم است.

مردم روستا دیده‌اند که اگر عقرب،‌ سگ، گرگ یا هر حیوان دیگری عظمی را گاز بگیرد ظرف مدت کوتاهی می‌میرد.

یک مارشناس با کشف راز علاقه مارها به عظمی پروین گفت: ابتدا یک مار ماده وی را نیش زده و چون سم این مار در بدنش بود مارهای نر وی را نیش می‌زدند اما این حملات برای شکار یا دفع دشمن نبود بلکه از روی علاقه بود همین موضوع سبب شد سم خفیف شده وارد بدن عظمی که باعث مرگش نمی‌شد.

پدر عظمی که نگهبان یک دبیرستان در منطقه میانوالی است اظهار داشت: نمی‌تواند از عهده هزینه‌های معالجه عظمی بر بیاید بنابراین دولت کمک کند تا وی سم مارها را از بدن دخترش خارج کند.

۱۳۹۵/۱/۱۵

اخبار مرتبط