پرسپولیس باز هم جریمه شد

با نامه‌ای كه روز گذشته از سوی كمیته انضباطی در اختیار مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفت این تیم به دلیل رفتار تماشاگرانش در دیدار صبای قم باز هم جریمه شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در حالی که تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پرتاب نارنجک در بازی این تیم مقابل تراکتورسازی با یک جلسه محرومیت روبه‌رو شده و به همین دلیل قادر نیستند امروز دیدار تیم‌شان مقابل سیاه‌جامگان را از نزدیک تماشا کنند اما یک حکم محکومیت دیگر روز گذشته به دست مسئولان این باشگاه رسید که در نوع خود جالب است.

پرسپولیس در حالی با محرومیت تماشاگرانش مواجه شده که چون در بازی با تراکتورسازی میزبان بودند عواقب این بازی دامن آنها را گرفت اما در حالی که در هفته بیست و سوم پرسپولیس در قم میهمان صبا بود اما روز گذشته نامه‌ای از سوی کمیته انضباطی به دست مسئولان پرسپولیس رسید که یک بار دیگر سرخ‌پوشان را جریمه کردند.

طبق نامه‌ای که روز گذشته در اختیار علی‌اکبر طاهری قرار گرفته به دلیل فحاشی تماشاگران پرسپولیس در بازی با صبای قم این تیم به مبلغ 10 میلیون تومان جریمه شده و رأی، قطعی است آن هم در حالی که پرسپولیس در آن بازی میهمان بود و تیم صبای قم میزبان آن بازی 5 میلیون تومان جریمه شده است و به دلیل قطعی بودن رأی صادره، نه پرسپولیسی‌ها و نه صبای قم نمی‌توانند به رأی اعتراض کنند.

۱۳۹۵/۱/۱۵

اخبار مرتبط