قلعه نویی در تبریز می ماند

مدیرعامل تراكتورسازی گفت:بازیكنان ما نیز نفراتی هستند كه به ما می گویند تیم ملی كوچك.

به گزارش klh، سعید عباسی بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: علی رغم کش و قوسی که از گذشته پیدا کرد، الان شرایط بهترشد. فکر می کنم شرایط به سمت بهتر شدن می رود، اگرچه مسائل لابی گری حرف های اول را می زند. امیدوارم به سمت برود که سالم باشد. امیدوارم با همدلی نزدیک وزارت و فوتبال همه چیز خوب پیش برود.

وی ادامه داد: از دید مدیران عامل باشگاهها حساسیت بیشتر شد. مدیران با مسائل در ارتباط با فوتبال درگیر هستند. البته مهمترین بحث مسائل مالی است. امیدوارم دیگر مباحث اقتصادی را کمتر شاهد باشیم و به مشکلات پرداختی برخورد نکنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره شایعه پخش نشدن مسابقات در 2 هفته پایانی تصریح کرد: من عضو مجمع سازمان لیگ هم هستم اما چنین چیزی را نشنیدم.

عباسی درباره وضعیت تراکتورسازی گفت: شرایط باشگاهها متاسفانه نوسان زیاد دارد. هیچ کس آینده را نمی تواند پیش بینی کند. اینکه ما با قلعه نویی توانستیم به نتایج خوب برسیم، باعث شد که از قلعه نویی برای آینده برنامه بخواهیم و در هیات مدیره بررسی کنیم. از فصل گذشته با اینکه مدیر تیم بودیم، مشکلات داشتیم. الان هم مباحث مالی زیادی داریم. تیمهایی مثل تراکتور، ذوب آهن و سپاهان بیشتر از سایر تیمها در نیم فصل دوم بازی می کنند. اگر گاهی اوقات هم نوسان داشتیم، به خاطر فشردگی بوده است.

وی درباره تفاوت نتایج در لیگ و آسیا افزود: قلعه نویی اشرافش به مسائل آسیایی بهتر بوده است. تونی در 2 سال اخیر نتوانست نتایج خوبی بگیرد. 2 سال قبل بازیکنان شاخصی مثل علی کریمی داشتیم اما عملکرد سرمربی فعلی توانسته کمک کند. بازیکنان ما نیز نفراتی هستند که به ما می گویند تیم ملی کوچک. قطعا اگر شرایط بهتر بود، در لیگ هم مشکلی نداشتیم.

عباسی در پایان درباره پیراهن تیم ملی گفت: نه ما سفر عمان بودیم و وقتی آمدیم، این مسائل را شنیدیم. اصلا تصاویر پیراهن تیم ملی را ندیدم و درگیر مسائل دیگری بودم.

۱۳۹۵/۲/۱۸

اخبار مرتبط