حركت خودروی كابلی در ارتفاعات شهر شیكاگو

زمانی كه صحبت از حمل و نقل به میان می‌آید، هیچ خودرویی آینده‌نگرتر از هاوربُردها نبوده و این موضوع، بیشتر به واقعیت نزدیك است. در هفته گذشته، یك مخترع فرانسوی توانست هاوربردی را در ارتفاع ۷۳۸۸ پایی به پرواز در بیاورد. این در حالی است كه مسئولان شهر شیكاگو، در تدارك هستند تا اولین خودروی كابلی را در این شهر به حركت در‌آورند. شركت كرایسلر و گوگل، با یكدیگر در حال مشاركت هستند تا یك مینی ون خودران را طراحی كنند.

به گزارش نما هفته گذشته، در کشور آمریکا، جشن نصب یک میلیون‌اٌمین دکل استفاده کننده از انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار شد و آنها امیدوار هستند تا طی دو سال آینده، این میزان را به دو برابر برسانند. شهر سن‌دیه‌گو تصمیم دارد تا در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور آمریکا، رتبه نخست را به خود اختصاص دهد و تلاش‌های زیادی را در این زمینه انجام می‌دهد. دو شهروند آلمانی در حال حاضر، صددرصد نیاز خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌کنند و جالب است بدانید که این نوع انرژی در دوبی، از انرژی‌های سوختنی ارزان‌تر است.

دکه‌های قرمز رنگ تلفن در کشور انگلستان نیز در حال انقراض هستند و مسئولان قصد دارند تا جای آنها را به دفاتر کوچکی که مجهز به صفحه نمایش ۲۵ اینچی، وای‌فای و پرینتر است، بدهند.

۱۳۹۵/۲/۲۱

اخبار مرتبط