عابدینی:دبیركل من نیستم،اسدی میماند

كجای سفرهدایتی به تبریز شائبه دارد

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت:مگر رحمتی در بازی استقلال و تراكتورسازی اشتباه نكرد؛ آیا او هم كم كاری كرده است؟

به گزارش نما امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با اینکه شنیده می شود جزو گزینه های اصلی دبیرکلی فدراسیون است، اظهار داشت: من هم فقط این صحبتها را در رسانه ها شنیدم و خبری ندارم. از این خبرها نیست و باید کمی صبور باشید تا همه چیز مشخص شود. البته آن چیزی که من شنیدم، این است که علیرضا اسدی به کارش در پست دبیرکلی ادامه می دهد. در واقع به نظر می رسد تاج به او پیشنهاد ادامه همکاری داده و اسدی هم قبول کرده است.

وی درباره اینکه سرپرست سازمان لیگ نیز هنوز مشخص نشده، عنوان کرد: من که هنوز در سازمان لیگ هستم و کارها را پیش می برم. تاج را به راحتی نمی توان خواند و مشخص نیست چه تصمیمی می خواهد بگیرد. هر تصمیمی بگیرد، ما حمایت می کنیم. هر سازمانی که سرپرست یا رئیس ندارد، خود رئیس فدراسیون مسئول است. تاج هم تصمیم گرفته تا پایان لیگ خودش سازمان لیگ را زیر نظر داشته باشد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در واکنش به شایعه کم کاری بازیکنان گسترش و حضور مشکوک هدایتی در تبریز تصریح کرد: مطرح کردن این موضوع توهین به هدایتی نیست، بلکه توهین به بازیکنان گسترش فولاد است که مردانه بازی کردند. همه این بازی را دیدند و اصلا چنین چیزی نبود که کسی کم کاری کند. متاسفانه بی تقوایی در فوتبال ما زیاد شده است.

عابدینی در واکنش به اینکه ویسی اعلام کرده 10 درصد بازیهای هفته 29 لیگ ناپاک بوده است، گفت: لطفا آقای ویسی بیایند و بگویند که این 10 درصد کجاست. مگر رحمتی در بازی استقلال و تراکتورسازی اشتباه نکرد؛ آیا او هم کم کاری کرده است؟ گل آخر عالیشاه را دروازه بانی می توانست بگیرد؟ بروید عملکرد این دروازه بان را در بیاورید که در بازیهای قبلی چقدر گل خورده است. اینکه از شهرهای مختلف برای تشویق پرسپولیس به تبریز رفتند، معادلات برخی را به هم زد.

وی ادامه داد: در تمام نظرسنجی ها نیز می بینید که پرسپولیس رای بیشتری دارد. حتی معتقدم که برانکو از کی روش رای بیشتری داشت چون اگر استانکو در ان نظرسنجی نبود، 3 درصد او هم به برانکو می رسید و سرمربی پرسپولیس اول می شد. پس پرسپولیس پتانسیلی است که می تواند خودش را از نظر فوتبالی دیکته کند. مگر این دفعه اول است؟ در زمان من ماشین سازی را در تبریز بردیم و قهرمان شدیم.

عابدینی درباره دلیل رفتن هدایتی به تبریز گفت: هدایتی به خاطر اینکه هوادار پرسپولیس است، با هماهنگی باشگاه به تبریز سفر کرد. عملکرد او در تبریز مشخص است که چه کاری انجام داده و کجا رفته است؟ کسی که بخواهد به بازیکن حریف پول بدهد، نمی رود آنجا، بلکه در تهران می ماند. آنقدر دلال هست که شان هدایتی نیست آنها را ببیند. من از سلامت بازیها دفاع می کنم چون در همین بازی استقلال و تراکتور 2 تیم بازی جوانمردانه ای ارائه دادند. حتی علی دایی وقتی مقابل ملوان عقب است، خودش را آتش می زند تا نتیجه را جبران کند.

وی در پایان درباره انتقاداتی که به پیراهن جدید تیم ملی می شود، بیان داشت: من نظرم را به صورت قاطع اعلام کردم که باید تجدید نظر شود. این لباس ها در شان تیم ملی نیست و مطمئن باشید که تاج در پیراهن های تیم ملی تجدید نظر می کند.

۱۳۹۵/۲/۲۱

اخبار مرتبط