توكلی

اعلام اسامی پذیرفته شدگان در دهه آخر شهریورماه

مشاور عالی سازمان سنجش كشور گفت: مهلت ثبت نام داوطلبان برای شركت در آزمون دوره های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی 95 به اتمام می رسد.

به گزارش نما حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده برای ثبت نام علاقمندان به شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی وغیر دولتی مهلت ثبت نام برای افراد به اتمام رسید.

وی افزود: پیش از این مهلت زمان درنظر گرفته شده برای شرکت در آزمون تمدید شده بود وافراد می‌توانستند برای ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اظهار کرد: تا هشت صبح امروز سوم خرداد 204 هزار و 256 داوطلب ثبت نام خود برای شرکت در این آزمون را نهایی کرده اند.

توکلی در خصوص زمان تعیین شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان خاطر نشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که برای شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی وغیر دولتی ثبت نام کرده اند تا ساعت 24 امشب مهلت دارند تا اطلاعات خود را اصلاح و تکمیل کنند.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی گفت: این آزمون صبح جمعه 22 مرداد برگزار شده و داوطلبان از طریق آزمون پذیرفته خواهند شد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در پاسخ به این سوال که اسامی پذیرفته شدگان در این آزمون چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: اسامی پذیرفته شدگان دردهه آخر شهریور 95 اعلام می شود.

۱۳۹۵/۳/۳

اخبار مرتبط