كنسرت برای خانواده‌های كم‌درآمد

عکس خبري -کنسرت براي خانواده‌هاي کم‌درآمد

حمید حامی خواننده پاپ كشورمان می‌گوید:‌ جشنواره رمضانی برج میلاد زمینه‌ای فراهم كرده تا آن قشر از مردم كه توان پرداخت هزینه بلیت‌های كنسرت را ندارند از نزدیك اجرای هنرمندان محبوبشان را ببینند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: حمید حامی خواننده پاپ کشورمان می‌گوید:‌ جشنواره رمضانی برج میلاد زمینه‌ای فراهم کرده تا آن قشر از مردم که توان پرداخت هزینه بلیت‌های کنسرت را ندارند از نزدیک اجرای هنرمندان محبوبشان را ببینند.

حمید حامی، خواننده پاپ کشورمان با اشاره به ششمین سال برگزاری جشنواره رمضانی برج میلاد گفت: اهمیت این جشنواره خانواده‌محور بودن آن است. موضوعی که باید به آن اشاره کنم این است که جشن‌هایی که در تهران یا دیگر کلانشهرها به شکل رایگان برگزار می‌شود یک کار فرهنگی بسیار مناسب است.


خواننده آلبوم «دو پرنده» اضافه کرد: در واقع آن قشر از مردم که توان پرداخت بلیت کنسرت را ندارند می‌توانند در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند و از نزدیک اجرای هنرمندان محبوبشان را ببینند؛ اتفاقی که تقریباً در دنیا کم‌نظیر است.

وی با اشاره به پتانسیل‌های برج میلاد برای جذب خانواده‌ها گفت: نماد تهران بعد از ساخت برج میلاد تغییر کرده است. تهران امروز را همه با برج میلاد می‌شناسند. حضور چشمگیر مردم در ششمین جشنواره رمضانی شهرخدا نشان از پتانسیل‌های بالای برج دارد، ضمن اینکه برج میلاد، پتانسی‌های گردشگری فراوانی دارد که تقریباً بین مردم جا افتاده است.

این خواننده از دعوت خود به ویژه برنامه دعوت گفت: طبق معمول هر سال در ماه رمضان برنامه‌های مختلفی در تهران برگزار می‌شود و من هم با حضور در این برنامه‌ها تلاش می‌کنم تا هم به مردم نزدیک باشم و هم کنار آن‌ها قرار بگیرم.

ششمین دوره جشنواره رمضانی برج میلاد تهران از 18 خرداد ماه کار خود را آغاز کرده است و این جشنواره تا 15 تیرماه ادامه دارد.

۱۳۹۵/۴/۳

اخبار مرتبط