وزیر آموزش و پرورش وارد سنندج شد

همزمان با ششمین روز از هفته گرامیداشت دولت، وزیر آموزش و پرورش به منظور شركت در برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های عمرانی صبح امروز با استقبال مسئولین استان كردستان وارد سنندج شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، همزمان با ششمین روز از هفته گرامیداشت دولت، صبح امروز با استقبال استاندار کردستان، مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین، وزیر آموزش و پرورش به نیابت از هیات وزیران به منظور شرکت در برنامه‌های هفته دولت و افتتاح پروژه عمرانی وارد سنندج شد.
در این سفر دو روزه علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش ضمن حضور در برنامه‌های هفته گرامیداشت دولت و افتتاح پروژه‌های عمرانی، با منتخبین فرهنگیان استان کردستان نیز دیدار خواهد کرد.
از دیگر برنامه های وزیر آموزش و پرورش در کردستان می توان به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، افتتاح واحدهای مسکن مهر بهاران سنندج، در افتتاحیه پروژه گازرسانی روستای نران و 61 پروژه دیگر به صورت هم‌زمان، شرکت در جلسه فرهنگیان و شورای اداری استان کردستان اشاره کرد.
لازم به ذکر است، فانی پس از ورود به سنندج با حضور در گلزار بهشت محمدی این شهر، به مقام والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهیدان خطه کردستان ادای احترام کرد.

۱۳۹۵/۶/۶

اخبار مرتبط