«علمدار» از اول محرم روی آنتن شبكه دو می‌رود

سریال «علمدار» به كارگردانی شهرزاد سالمی و جعفر موحد و تهیه كنندگی جعفر موحد و زهراجامی روز اول محرم از شبكه دو سیما و در باكس نوجوان پخش خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس سریال «علمدار» به کارگردانی شهرزاد سالمی و جعفر موحد و تهیه کنندگی جعفر موحد و زهراجامی روز اول محرم از شبکه دو سیما و در باکس نوجوان پخش خواهد شد.

همچنین این روزها گروه تولید در لواسان و تهران شغول ضبط هستند و قصد دارند تا بخشی از تولید را ایام محرم و در تکایای مذهبی مقابل دوربین برند و به همین دلیل ضبط سریال را هفته آینده ادامه خواهد داشت.

تدوین این سریال نیز به صورت همزمان در حال انجام است.

«علمدار» اواسط شهریورماه کلید خورده است، شمال کشور و استان مازندران، لواسان و تهران از لوکیشن‌های اصلی این سریال هستند.

به گزارش فارس، سریال «علمدار» به کارگردانی شهرزاد سالمی و جعفر موحد و تهیه کنندگی جعفر موحد و زهراجامی که قرار است در دهه اول محرم بروی آنتن رود، این روزها در لوکیشنی واقع در شمال کشور و روستایی اطراف آمل مقابل دوربین رفته است.

در این سریال بازیگرانی چون عنایت بخشی، حشمت آرمیده، سید جواد هاشمی، میرطاهر مظلومی، فلور نظری، مهران رجبی، گلناز خالصی، مینا نوروزی، مرتضی اکبری، محمود مقامی، عزت الله رمضانی فر و ... به ایفای نقش می‌پردازند. همچین تعدادی از هنرجویان کودک و نوجوان و بزرگسال در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

محور قصه «علمدار» درباره شهدای مدافع حرم و شروع سال تحصیلی است و در کنار آن قصه‌هایی روایت می‌شود.

۱۳۹۵/۷/۱۱

اخبار مرتبط