افزایش دمای هوا از فردا

مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش نسبی دما برای اكثر نقاط كشور گفت: روز دوشنبه گردوغبار دراستان های واقع در جنوب غرب و جنوب ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا؛ احد وظیفه گفت: روز دوشنبه برای استان‌های واقع در مرکز، شرق، شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده ودر بعضی ساعات رعدوبرق و وزش باد گاهی گردوغبار پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روز های سه شنبه و چهارشنبه با حرکت سامانه بارشی به سمت شرق کشور در برخی نقاط شمال شرق، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وظیفه با بیان اینکه دو روز آینده نیز در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی گاهی گرد و خاک در شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان دور از انتظار نیست، گفت: روز دوشنبه گردوغبار دراستان های واقع در جنوب غرب و جنوب ادامه دارد و بعداز ظهراز غلظت آن کاسته خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بیان کرد: از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری افزایش نسبی دما برای اکثر نقاط بویژه در سواحل شمالی کشور پیش بینی می شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت آسمان تهران نیز گفت: آسمان تهران روز سه شنبه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد با حداکثر دمای 26 و حداقل دمای 16 و روز چهارشنبه صاف گاهی وزش باد با حداکثر مای 27 و حداقل دمای 17 درجه سانتی گراد خواهد بود.

۱۳۹۵/۷/۱۲

اخبار مرتبط