خبر خوب برای تیم‌ملی و كی‌روش/پژمان منتظری بازگشت

به گزارش نما - خبرورزشی نوشت؛ پژمان منتظری مدافع میانی تیم ملی تمرینات گروهی اش را شروع کرد.
مدافع تیم ملی در قطر همراه با الاهلی تمریناتش را شروع کرده و برای نیم فصل دوم آماده می شود. این باشگاه پس از مصدومیت منتظری ترجیح داد نام این بازیکن را تا نیم فصل از لیست خود خارج کند و بازیکنی دیگری را جایگزین او کند. منتظری هم به موازات این اتفاقات کتف مصدوم خود را جراحی کرد و سریعا دوران نقاهت را در کمپ تیم های ملی سپری کرد. او هر روز به این کمپ می رفت تا زیر نظر پزشکان فیزیوتراپی کند و زودتر خوب شود. پژمان در اردوی ارمنستان هم کنار تیم ملی بود ولی برای دو بازی ازبکستان و کره جنوبی نه. منتظری سپس به قطر بازگشت تا در کنار تیم باشگاهی اش یعنی الاهلی حاضر شود. او در قطر هم به فیزیوتراپی خود ادامه داد و این روزها به تمرینات گروهی هم بازگشته است.

منتظری در روزهای اخیر با تیمش تمرین می کند و حتی می توانست در هفته بعد لیگ قطر هم به میدان برود منتهی از آنجایی که نامش از لیست تیم خارج شده است، نمی تواند برای الاهلی به میدان برود. مدیر برنامه های منتظری هم به مسئولان گفته بود بهتر است نام او از لیست خارج نشود چراکه زود برمی گردد و بازی می کند اما مسئولان تیم قبول نکردند. در هر صورت منتظری بازگشته و حداقل در این مدت می تواند در اختیار تیم ملی هم باشد. پژمان به صورت مداوم با کادر فنی ایران هم در ارتباط است و برای اردوی بعدی تیم ملی دعوت می شود.

او از روزهای اول اردوی ایران برای دیدار سوریه در کنار تیم ملی خواهد بود. منتظری مشکلی هم برای همراهی تیم ملی در دیدار با چین ندارد منتهی هنوز کسی نمی داند آیا کی روش به ترکیب تیم برنده اش دست می زند یا نه. قرار بود سید جلال روی نیمکت ایران باشد و منتظری در کنار پورعلی گنجی فیکس ایران باشند ولی او مصدوم شد. حسینی هم پس از مصدومیت او در بازی چین به زمین رفت و در بازی های ازبکستان و کره جنوبی عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی از سوی مجله فرانس پرس در تیم منتخب مقدماتی جام جهانی جای گرفت تا حالا حضور منتظری در ترکیب در پاره ای از ابهام قرار بگیرد. البته شاید کی روش پژمان را جانشین پورعلی گنجی کند و شاید هم چنین تصمیم نگیرد. نکته اینجاست که مرتضی هم بسیار خوب عمل کرده و بعید است کی روش او را هم تغییر دهد.

۱۳۹۵/۸/۲

اخبار مرتبط