روحانی: به بدرقه كاروان عظیم عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در شلمچه خواهیم رفت

رئیس‌جمهور گفت: در سفر به خوزستان اقدامات لازم برای رفع مشكلات موجود در استان اتخاذ خواهد شد و همچنین به بدرقه كاروان عظیم عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در شلمچه خواهیم رفت.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهوری صبح یکشنبه با استقبال استاندار خوزستان و جمعی از مقامات ارشد محلی این استان، وارد فرودگاه بین المللی اهواز شد.

رییس‌ جمهوری در فرودگاه اهواز و در جمع خبرنگاران، استان خوزستان را مرزبان دلاور جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: در این سفر، عملیاتی و اجرایی شدن طرح‌های مصوب شده در اولین سفر کاروان تدبیر و امید به این استان، پیگیری خواهد شد.

روحانی اظهارداشت: در این سفر اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود در استان اتخاذ خواهد شد و همچنین به بدرقه کاروان عظیم عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در شلمچه خواهیم رفت.

وی افتتاح پایانه مرزی، 2 پروژه آب شرق اهواز و دشت آزادگان، سامانه کنترل ترافیک منطقه جنوب، میادین نفتی یادآوران و آزادگان را از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر برشمرد و ادامه داد: همچنین از طرح 550 هزار هکتاری اراضی کشاورزی بازدید به عمل خواهد آمد.

رئیس جمهور را در این سفر یک روزه به استان خوزستان جمعی از وزرای کابینه ، رییس دفتر رییس جمهوری و مشاور فرهنگی رییس جمهوری، همراهی می کنند.

۱۳۹۵/۸/۲۳

اخبار مرتبط