صالحی شهادت خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما را تسلیت گفت

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت شهادت خبرنگار مدافع حرم، شهید محسن خزایی پیام تسلیتی صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو،،"علی‌اکبر صالحی" معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت شهادت خبرنگار مدافع حرم، شهید محسن خزایی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:



بسم الله الرحمن الرحیم

"تَحِیَّتُهُمْ یَوْمَ یَلْقَوْنَهُ سَلَامٌ وَأَعَدَّ لَهُمْ أَجْرًا کَرِیمًا"


با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتم که یکی از مجاهدان صادق حوزه رسانه و همراه همدل غیورمردان مدافع حرم، برادر بزرگوار جناب آقای محسن خزایی به فیض عظیم شهادت نائل آمده و به جمع دیگر شهدای نهضت اسلامی پیوسته است.


آن شهید والامقام در زمره خبرنگارانی قرار داشت که میان تخصص رسانه ای و تعهد به ارزش ها و مفاهیم والای انقلاب اسلامی تلفیق نموده و با تأسی به سیره حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسیر جدیدی را پیش روی تمامی فعالان این عرصه راهبردی گشودند.


اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، دوستان و همرزمان آن شهید عزیز در خانواده بزرگ رسانه ای کشور و بویژه خانواده بزرگوار آن مجاهد نستوه و با آرزوی علو درجات برای آن شهید بزرگوار، نصرت و پیروزی نهایی رزمندگان نهضت مقاومت اسلامی بر محور شرارت تکفیری را از درگاه احدیت متعال مسئلت می نمایم.

۱۳۹۵/۸/۲۳

اخبار مرتبط