اشتغالزایی و فعالیت های هدفمند فرهنگی از كاركردهای بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه تویسركان گفت: در حال حاضر تمركز بسیج منحصر به فعالیت های نظامی و دفاعی نیست، بلكه سازندگی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی، فعالیت های هدفمند فرهنگی و تقابل كارشناسانه با آسیب های اجتماعی نیز از دیگر كاركردهای بسیج به شمار می رود.

به گزارش نما سرهنگ سعید سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آنچه مهمتر و اثر گذار تر از تشکیلات بسیج است، تفکر بسیجی و انقلابی است افزود: بسیجیان در مقطع حساس کنونی باید خود را برای ظهور منجی عالم بشریت آماده کنند.
وی بیان کرد: هر گاه تفکر بسیجی در مقطعی از زمان ظهور و بروز عملی یافته سبب ساز بسیاری از برکت ها و موفقیت ها مانند جنگ تحمیلی بوده است.
سعیدی تلاش همه جانبه برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را امتداد روحیه بسیجی دفاع مقدس در شرایط کنونی دانست و اظهار کرد: بسیج به دلیل برخورداری از هدفی متعالی و تبعیت از ولایت فقیه از اثر گذاری ماندگار و مبارکی در عرصه های متنوع سازندگی برخوردار است.
وی اضافه کرد: اگر تفکر بسیج در سطح مختلف جامعه رسوخ پیدا کند شاهد رشد، توسعه و بالندگی کشور در عرصه های مختلف و افزایش اقتدار و عزت ملت ایران خواهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تاکید کرد: اکنون برای حرکت به سمت تمدن سازی اسلامی باید بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، تفکر انقلابی، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت بسیج تویسرکان افزود: فعالیت های بسیج در عرصه هایی مانند کشت گلخانه ای و صنایع مبل و منبت در این نمایشگاه به نمایش درآمده اند.
سعیدی برگزاری پیاده روی عمومی، تجمع بزرگ مدافعان حرم، برپایی میقات صالحین و سرکشی از خانواده های جانباز بسیجی با شعار امسال هفته بسیج یعنی بسیج، انقلابی و خدمتگزار را از دیگر برنامه های روزهای باقی مانده از هفته بسیج در شهرستان تویسرکان عنوان کرد.
30 آبان تا ششم آذرماه هفته بسیج نام گرفته است.
تویسرکان در 90 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

۱۳۹۵/۹/۴

اخبار مرتبط