شلیك بی صدا، قتل مرد آهن فروش را رقم زد

به دنبال مرگ یك آهن فروش در شهر شیراز كه به ضرب گلوله افراد ناشناس به قتل رسید، تحقیقات پلیس برای كشف راز این جنایت آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: به دنبال مرگ یک آهن فروش در شهر شیراز که به ضرب گلوله افراد ناشناس به قتل رسید، تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت آغاز شد.

چند روز قبل، یکی از همسایههای مرد آهن فروش در شهر شیراز، وقتی قصد عبور از مقابل منزل این مرد را داشت با وی که روی زمین افتاده بود روبه رو شد.

وقتی مرد جوان بالای سر مرد آهن فروش رسید، با جسد وی که غرق در خون بر زمین افتاده بود مواجه شد و با این تصور که او به قتل رسیده، ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

با این تماس، مأموران یکی از کلانتریهای شیراز به سرعت خود را به منزل این مرد رسانده و پس از بررسی دریافتند مرد آهن فروش به ضرب گلوله به قتل رسیده است.
پلیس در تعقیب قاتل نامرئی
در حالی که مأموران با یک معمای جنایی روبهرو شده بودند، ماجرا به بازپرس کشیک ویژه قتل شیراز- گزارش و با حضور او و کارآگاهان پلیس آگاهی شيراز، بررسیها برای کشف راز این قتل آغاز شد.

مأموران در نخستین تحقیقات دریافتند مقتول که یکی از آهن فروشان قدیمی منطقه بود، هنگام ظهر و زمانی به قتل رسیده که در مقابل منزلش ایستاده بوده است از سوی دیگر، شنیده نشدن صدای شلیک گلوله، نشان میداد سلاح قاتل مجهز به صدا خفه کن بوده و قاتل قبل از آنکه وي بتواند از همسایهها کمک بخواهد، او را هدف گلوله قرار دادهاست.

عامل یا عاملان جنایت بدون بر جا گذاشتن سرنخی از خود دست به قتل زده بودند.به دست آمدن این اطلاعات، پلیس را با این فرضیه مواجه کرد که عامل جنایت در یک اقدام سریع با اسلحهای که مجهز به صدا خفه کن بود، آهن فروش را غافلگیر کرده و وی را با شلیک یک گلوله از پای درآورده و سپس بدون جلب توجه، از قتلگاه گریختهاست.

عملیات گسترده و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی برای به دام انداختن، جنایتکار آغاز شده و هنوز مشخص نیست جنایت با چه انگیزهای صورت گرفته است.

گفتنی است این پرونده در دادسرای جنایی شیراز در دست بررسی است و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل آهن فروش ادامه دارد.

۱۳۹۵/۹/۱۸

اخبار مرتبط