ویرانی خانه ای در اصفهان در انفجار مهیب

انباشت گاز سه شنبه شب با انفجار مهیبی خانه ای در محله زینبیه اصفهان را ویران كرد.

به گزارش نما به نقل از ایران آنلاین /مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز چهارشنبه به ایرنا گفت:انفجار این خانه به 6 منزل همجوار خسارت وارد کرد و شیشه سایر منازل را تا شعاع 150 متری شکست.
محمد شریعتی افزود: انفجارمنزل مسکونی درخیابان زینبیه کوی امام خمینی(ره) که ساعت 20 و 34 دقیقه شب گذشته رخ داد موجب رعب و وحشت گسترده بین ساکنان و اهالی محل شد و خسارات گسترده ای به منازل اطراف وارد کرد.
وی گفت: پس از اعلام به سامانه 125 تیم های عملیاتی ایستگاه های شماره 7 و 19، افسر کشیک وقت، مدیر منطقه 4 عملیات، کارشناس پیشگیری سازمان، نیروهای اورژانس، شهرداری، انتظامی و شرکت گاز به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: این حادثه تنها یک نفر مصدوم شدند که با حضور به موقع نیروهای امدادی در محل و با رعایت تمامی نکات ایمنی و عملیات تفحص، فرد مصدوم به عوامل اورژانس تحویل و به بیمارستان منتقل شد.
وی با اشاره به تخریب 50 تا80 درصدی 6 باب منزل مسکونی همجوار و خرد شدن شیشه های 19 منزل دیگر به شعاع 150 متری در این حادثه انفجار بیان کرد: ماموران آتش ‌نشانی با به کارگیری تجهیزات لازم ضمن رعایت نکات ایمنی و نوارکشی محل اهالی را از خطرات احتمالی ثانویه آگاه کردند و ساکنان منازل تخریب شده را از محل تخلیه کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: براساس بررسی‌ های اولیه کارشناسان، نشت و تجمع گاز شهری موجب انفجار این منزل مسکونی شده است.
وی با بیان اینکه در این حادثه حضور مردم و ازدحام جمعیت تردد خودروهای امدادگران آتش نشانی را با مشکل روبرو کرده بود ادامه داد: تماشای صحنه حادثه نه تنها کمکی به امدادگران نمی کند بلکه در اینگونه موارد احتمال بروز حادثه ثانویه دور از انتظار نیست.

۱۳۹۵/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط