جوان شیشه ای بعد از قتل مادر و پسردایی اش،خودزنی كرد

به گزارش نما - ایران نوشت:شامگاه سه‌شنبه- 21 دی- زن جوانی سراسیمه با پلیس 110 تماس گرفت و از مشاجره شدید و کمک‌خواهی زن همسایه‌شان و پسرکی خبر داد.

به دنبال اعلام این خبر، مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد بلافاصله خود را به محل رساندند.مأموران پس از ورود به ساختمان با ساکنان وحشتزده روبه‌رو شدند که پشت درآپارتمان مورد نظر تجمع کرده بودند.مأموران چند بار زنگ زدند اما وقتی کسی جواب نداد، پس از هماهنگی‌های لازم و دریافت دستور قضایی لازم، وارد خانه شدند.اما ناگهان با جسد خونین زن میانسال و پسر بچه‌ای در پذیرایی روبه‌رو شدند. در چند قدمی آنها نیز پیکر نیمه‌جان و خونین مرد جوانی به چشم می‌خورد.
بدین ترتیب موضوع بلافاصله به بازپرس و کارآگاهان جنایی پایتخت و اورژانس اعلام شد.دقایقی بعد هم مرد جوان نیمه‌جان به بیمارستان انتقال یافت و تحت عمل جراحی قرار گرفت.از سوی دیگر با حضور کارآگاهان و بازپرس کشیک جنایی در محل حادثه، تحقیقات جنایی در این خصوص آغاز شد.
بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مرد جوان «شیشه»‌ای در جریان مشاجره شدید خانوادگی و به دلایل نامعلوم ابتدا مادرش را به قتل رسانده و بعد هم پسر دایی 10 ساله‌اش را که میهمان‌شان بود از پا درآورده است بعد هم خودزنی کرده است.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهم بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است اما به خاطر وضعیت جسمی‌اش، در حال حاضر قادر به صحبت و بازجویی نیست. به همین خاطر تحقیقات فنی از او پس از بهبودی‌اش انجام خواهد شد. اما احتمال داده می‌شود که علت ارتکاب دو جنایت ناشی از مصرف مواد مخدر بوده باشد.

۱۳۹۵/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط