مالك ساختمان پلاسكو كدام نهادقدرتمندی است كه به همه هشدارهای ایمنی بی توجهی كرده؟

به گزارش نما - روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:مهم نیست الآن مالک این ساختمان کدام فرد یا نهاد است ولی هرکس و هر جا که هست معلوم می‌شود از رانت قدرتی برخوردار بوده که برای حدود ده اخطار رسمی شهرداری قدرتمند مرکز مملکت پشیزی ارزش قائل نبوده است.

آقایان لازم نیست زحمت طاقت فرسای استعفا یا عذر خواهی را بکشند،حداقل برای مردم توضیح دهند آنانی که به تذکرات توجه نمی‌کردند کی هستند و چرا حالا بابت این حادثه تلخ و ملی معرفی و مجازات نمی‌شوند؟
از دولت انتظار می‌رود برای جلب بیشتر اعتماد عمومی،با همه توان خود به مقابله با مافیای حاکم بر ساز و کارهایی از این دست برود و پشت پرده سیاه آنرا آشکار سازد و اجازه ندهد حادثه ساختمان پلاسکو با گذشت زمان فراموش شود.از شورای شهر و شهرداری که مستقیما مسئول هستند حساب کشی شود،زیرا این حادثه به گفته خودشان ممکن است در ده‌ها مجتمع مشابه دیگر نیز رخ دهد و اگر بنا بقول آقایان مالکین تمکین نمی‌کنند، آیا حاکمیت هم وظیفه و چاره‌ای ندارد؟!

حادثه پلاسکو با آن انفجار و فرو ریختن شگفت و فیلم‌های متعدد از زوایای مختلف به راحتی قابل کار شناسی فنی و حرفه‌ای است و حال که ابعاد آن جهانی نیز شده است باید تا آخر رفت.نه فقط بخاطر مظلومیت و رنج آتش نشانان و خانواده‌های آنان و یاورشکستگی و نابودی زندگی صدها خانوار، بلکه بخاطر حقیقت.

۱۳۹۵/۱۱/۲

اخبار مرتبط