كمپین « #نجات » راه اندازی شد

تشكل‌های دانشجویی و دانشجویان عضو كمپین نجات در پیام خود اعلام كرده‌اند: خانواده‌های شهدای عزیز آتش نشان بدانند كه مردم ایران در غم آنها شریك هستند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، به همت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و همراهی جمعی از اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی انقلابی مانند دفتر تحکیم وحدت، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی، شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران، بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما و جمع کثیری از دانشجویان و فعالان رسانه کمپین « #نجات » در حمایت و در جهت پیگیری حقوق کسبه ساختمان پلاسکو و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش اعضای این کمپین از وزرات اقتصاد و تعاون خواستند تا ابلاغیه‌هایی به سازمان‌های ذیربط داشته باشند تا کسبه ساختمان پلاسکو که به شدت از وضعیت موجود متضرر شده‌اند بتوانند اوضاع خود را به سامان کرده و دوباره محل کار خود را باز یابند.

همچنین از دولت مطالبه کرده‌اند تا اقدامات لازم را جهت بهبود وضعیت اقتصادی کسبه پلاسکو و بازارهای مرتبط با آن انجام دهند.

از شهرداری تهران نیز تقاضا شده است تا با اهتمام ویژه نسبت به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان که جان خود را در فاجعه پلاسکو برای نجات جان و مال ملت شریف ایران فدا کردند، انجام گیرد.

تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان عضو این کمپین در پیام خود اعلام کرده‌اند: خانواده‌های شهدای عزیز آتش نشان بدانند که مردم ایران در غم آنها شریک هستند.

۱۳۹۵/۱۱/۴

اخبار مرتبط