احتمال محروم شدن نیمار از ال‌كلاسیكو

مهاجم برزیلی بارسلونا ممكن است حساس‌ترین بازی تیمش در مقطع پایانی فصل را از دست بدهد.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از مارکا، تکل خشن و بی‌محابای نیمار در بازی شب گذشته (شنبه) بارسلونا در خانه مالاگا روی پایه دیه‌گو یورنته در نیمه دوم که برایش یک کارت قرمز به همراه داشت، او را از بازی بعدی کاتالان‌ها در لالیگا برابر رئال سوسیه‌داد محروم کرد.

خطای شدیدی که اولین کارت قرمز نیمار را در 181 بازی رسمی‌اش در بارسلونا (و پنجمین کارت قرمز دوران بازیگری‌اش در تیم‌های ملی برزیل و سانتوس) به همراه داشت نه تنها او را از بازی خانگی بعدی تیمش می‌کند بلکه ممکن است او را از بازی در ال‌کلاسیکو هم باز دارد.

نیمار پس از دریافت کارت قرمز، حین ورود به تونل رختکن‌ها به شیوه‌ای کنایه‌آمیز برای داور چهارم کف زد که این حرکت او ممکن است بر مدت محرومیتش بیفزاید و به موجب آن سفر به مادرید را برای بازی سوم اردیبهشت برابر رئال مادرید از دست بدهد.

طبق بند 117 اساسنامه انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا استفاده از لحن، حرکات و الفاظ ناپسند خطاب به داوران، مدیران و مقامات ورزشی مستوجب محرومیتی بین دو تا سه جلسه خواهد بود. بر این اساس اگر نیمار متخلف شناخته شود، نه تنها از بازی بارسا برابر سوسیه‌داد بلکه از بازی در ال‌کلاسیکوی خارج از خانه محروم می‌شود.

۱۳۹۶/۱/۲۰

اخبار مرتبط