دیدارهای حیثیتی پرسپولیس تا پایان لیگ

اگرچه پرسپولیس قهرمان بلامنازع لیگ شانزدهم است اما راه سختی را در سه هفته باقیمانده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر حتمی شده اما هنوز سه هفته تا پایان رقابت ها باقی مانده و گرچه رقابت های باقیمانده دیگر برای این تیم از بعد جایگاهش در لیگ برتر حساسیتی ندارد اما شکست در هر کدام از دیدارهای باقیمانده می تواند از نظر حیثیتی برای پرسپولیس شرایط بدی به وجود بیاورد و حتی قهرمانی این تیم را حداقل در فضای مجازی زیر سایه خود ببرد.

پرسپولیس چهارشنبه همین هفته یعنی سی ام اردیبهشت در تهران به مصاف پدیده مشهد می رود که در جایگاه نهم جدول لیگ برتر قرار دارد. پرسپولیسی ها بلافاصله پس از بازی از استادیوم آزادی به فرودگاه امام می روند تا دوشنبه چهارم اردیبهشت مقابل الهلال دیدار حساسی را برگزار کنند. دیداری که شاید برای صعود پرسپولیس از گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دیدار سرنوشت باشد. با تساوی که قرمزهای پایتخت در تهران مقابل الریان کسب کردند، حالا از دیدارهای باقیمانده خود فقط برد می خواهند تا بتوانند برای صعود نگرانی های خود را رفع کنند.

پنج روز پس از این دیدار هم شاگردان برانکو باید در تهران به مصاف ذوب آهن بروند، تیمی که حالا در رقابت با تیم همشهری خود برای ماندن در جمع 4 تیم و آسیایی شدن رقابت تنگاتنگی دارد. پیروزی در این دیدار برای ذوب آهن اهمیت بسیاری دارد و برای همین هم دیدار حساسی برای پرسپولیسی خواهد بود.

آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر هم در مشهد و مقابل سیاه جامگان برگزار خواهد شد. پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت این دو تیم رودرروی هم قرار می گیرند. سیاه جامگان اگر بتواند در دو هفته باقیمانده رقابت خود را صبای قم همینطور حفظ کند، دیدار آخرش مقابل پرسپولیس برایش دیدار مرگ و زندگی می شود و انگیزه بسیاری برای برد تیم صدرنشین جدول خواهند داشت. بازی ای که شکست در آن برای قهرمان لیگ شانزدهم از لحاظ حیثیتی خیلی غم انگیز خواهد بود.

آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم 4 روز پس از آخرین مسابقه اش در لیگ برتر برگزار خواهد شد. پرسپولیس دوشنبه 18 اردیبهشت در تهران به مصاف الوحده خواهد رفت.

طبیعی است که برانکو با صدرنشینی در لیگ برتر حالا می تواند به بیشتر بازی دادن به جوان هایش فکر کند. برای اینکه به آنها انگیزه دهد و تجربه شان را بالا ببرد اما با این شرایطی که در سه هفته باقیمانده دارد و انگیزه مضاعفی که تیم ها حالا برای شکست قهرمان لیگ برتر دارند باعث می شود تمامی این دیدارها برای پرسپولیس حساسیت فراوانی داشته باشد.

۱۳۹۶/۱/۲۸

اخبار مرتبط