دستگیری عامل شهادت یك مامور پلیس

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مامور پلیس در یك عملیات پیچیده و غافلگیرانه، پس از بازگشت به كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مامور پلیس در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه، پس از بازگشت به کشور خبر داد.

حسین رحیمی در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در تاریخ سی‌ام تیر ماه سال 84، ماموران انتظامی شهرستان "قصرقند" در منطقه "ساربوک" در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در محورهای فرعی با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات استوار یکم "نوروز پیری‌زاده" به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود که تلاش‌های پلیس برای دستگیری عامل این شهادت ادامه داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی یگان‌های پلیس،‌ هویت ضارب شناسایی شد ولی این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیر مجاز از کشور متواری بود.

سردار رحیمی تصریح کرد: یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در تعاقب اقدامات اطلاعاتی از بازگشت این شرور سابقه‌دار به داخل کشور باخبر شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده در حالی که در ارتفاعات منطقه "ساربوک" شهرستان قصرقند مخفی شده بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت استواریکم "نوروز پیری‌زاده" اعتراف کرد.

۱۳۹۶/۱/۲۹

اخبار مرتبط