فعالیت‌های گسترده‌ای برای تامین امنیت مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) صورت گرفته است

جانشین فرمانده كل سپاه گفت: نهادهای دست اندركار در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فعالیت‌های بسیاری را برای تامین امنیت و سهولت تشرف زائران انجام داده‌اند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بازدید از قرارگاه شهید فهمیده و پس از جلسه ستاد مرکزی این قرارگاه اظهار داشت: امروز جهان و منطقه در شرایط متفاوتی از لحاظ امنیتی قرار دارد.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال به خطر انداختن امنیت ایران اسلامی هستند، که به لطف خدا و با مجاهدت های خاموش و رشادت های نیروهای غیور نظامی و انتظامی در کشور ما امنیت کامل برقرار است.

جانشین فرمانده کل سپاه در جریان بازدید از کمیته های مختلف ستاد شهید فهمیده خاطرنشان کرد: نهادهای دست اندرکار در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فعالیت های بسیاری را برای تامین امنیت و سهولت تشرف زائران انجام داده اند.

سلامی تصریح کرد: این مراسم و اجتماع عظیم یکی از باشکوه‌ترین مراسم های جهان است، که 27 سال است، با قوت و شکوه خاصی برگزار می شود و امسال هم این مراسم مطابق ادوار گذشته و حتی باشکوه تر در جهان به نمایش گذاشته خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این مراسم یک همایش و اجتماع باشکوه است که با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

وی در پایان از سازماندهی جامع و گسترده ای که توسط قرارگاه شهیدحسین فهمیده در جریان مراسم سالگرد ارتحال امام صورت گرفته است، تقدیر و تشکر کرد.

۱۳۹۶/۳/۱۰

اخبار مرتبط