كولاكوویچ: در همه ست‌ها فرصت پیروزی داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در همه ست‌های مسابقه با ایتالیا فرصت پیروزی داشتیم، اما از فرصت‌ها خوب استفاده نكردیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، ایگور کولاکوویچ پس از ناکامی شاگردانش در نخستین مسابقه ایران در لیگ جهانی، اظهار داشت: بازی اول ایران در لیگ جهانی امسال برابر ایتالیا نایب قهرمان المپیک بود آن هم در زمین خودشان؛ در همه ست‌ها فرصت پیروزی داشتیم ولی در همه آنها این فرصت‌ها از دست رفت.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایتالیا در سرویس بهتر از ایران بود، گفت: این تیم امتیازات زیادی از سرویس‌های پرشی به دست آوردند و در این زمینه خیلی خوب عمل کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: برابر ایتالیا به پیروزی نرسیدیم اما بازیکنانم در هیچ یک از لحظات بازی تسلیم نشدند و تا آخر جنگیدند. من از برخی از لحظات این بازی راضیم و بخشی هم نه. برای اولین بازی لیگ جهانی، این نتیجه رضایت بخش نیست اما از بازی بازیکنانم در بخشی از لحظات بازی راضیم.

کولاکوویچ درباره مسابقه دوم ایران در هفته نخست لیگ جهانی و دیدار با برزیل گفت: امیدوارم بازیکنان ایران روحیه جنگندگی خود را حفظ کنند و در عین حال برخی از مهارت های والیبالی خود را تقویت کنیم. بازی با برزیل روزی جدید، فرصتی جدید و بازی جدیدی است.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه لیگ جهانی والیبال سال 2017 مغلوب ایتالیا میزبان گروه اول این رقابت ها شد.

۱۳۹۶/۳/۱۳

اخبار مرتبط