هر نماینده ای كه بخواهد می‌تواند مسلح شود

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر اخیرش درخصوص لزوم مسلح شدن نمایندگان مجلس و در پاسخ به این سوال كه آیا هم‌اكنون مسلح است، گفت: بنده اسلحه دارم اما در حال حاضر مسلح نیستم. نمایندگان منعی برای مسلح شدن ندارند.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر اخیرش درخصوص لزوم مسلح شدن نمایندگان مجلس و در پاسخ به این سوال که آیا هم‌اکنون مسلح است، گفت: بنده اسلحه دارم اما در حال حاضر مسلح نیستم. نمایندگان منعی برای مسلح شدن ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق این مسئله اعلام کرد: از زمان مجلس هفتم نمایندگان مجلس در صورت تمایل می‌توانستند مجوز حمل اسلحه دریافت کنند و ما از همان زمان اسلحه داشتیم.

او در پاسخ به این سوال که برای مسلح شدن نمایندگان چه روالی طی می‌شود، گفت: منعی در این رابطه پیش‌روی نمایندگان نیست و درصورتی که درخواست دریافت سلاح را تقدیم هیات رییسه کنند، مجلس روال قانونی آن را به انجام رسانده و پس از آن، اسلحه موردنظر به آن نماینده تحویل داده می‌شود.

فلاحت‌پیشه در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا درخواست عمومی از سوی نمایندگان برای دریافت اسلحه مطرح شده، گفت که لزومی به این مسئله نیست و چنین درخواستی به‌صورت عمومی مطرح نشده اما درصورتی که هر نماینده بخواهد می‌تواند مسلح باشد.

۱۳۹۶/۳/۲۲

اخبار مرتبط