طومار داعش در فارس پیچیده شد

به گزارش نما - «خبرجنوب» نوشت: پس از اقدام تروریستی داعش در تهران و دستگیری عوامل مرتبط با این جنایت در شیراز و چند شهر دیگر کشور، عده ای با پخش شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر تحرکات این تروریست ها سعی در بر هم زدن امنیت روانی مردم می کنند.

پیام هایی که این روزها در فضای مجازی و از سوی منابع غیر موثق دست به دست می چرخد از برنامه ریزی های جدید داعش برای اقدامات تروریستی در کشور خبر می دهد که این اخبار بی پایه و اساس نگرانی هایی را در میان مردم از جمله استان فارسی ها ایجاد کرده است. در همین رابطه رئیس کل دادگستری فارس در نشست خبری اخیر خود گفت: انتشار اخبار و اطلاعاتی از جانب هر دستگاه و نهادی بدون تایید مقام قضایی فاقد اعتبار است . علی القاصی مهر حتی از دستگاه های انتظامی و امنیتی خواست بدون اطلاع دستگاه قضایی از انتشار این گونه اخبار خودداری کنند.وی خاطرنشان کرد که اقدام تروریستی اخیر موجب انسجام نیروهای امنیتی و نظامی در مواجهه با حوادث مشابه می شود.
رئيس كل دادگستري فارس گفت: پرونده مربوط به افرادي كه مشكوك به عناصر داعش هستند در دادسراي انقلاب تحت رسيدگي است.لازم به یادآوری است روز پنج شنبه و جمعه با هوشیاری نیروهای امنیتی، طی عملیات انتظامی و اطلاعاتی هفت نفر از عوامل مرتبط با داعش در فارس دستگیر شدند که همگی تحت تحقیقات قضایی هستند.
روز تاسوعا و عاشورای سال گذسته نیز یک گروه تکفیری در این استان دستگیر شده بودند که پرونده آن ها به صورت ویژه در حال بررسی است و تا پایان خرداد ماه حکم نهایی در دادگاه انقلاب صادر می شود

۱۳۹۶/۳/۲۲

اخبار مرتبط