نتانیاهو به صهیونیست‌ها وعده داد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از شهرك یهودی نشین معاله ادومیم در شرق قدس اشغالی اعلام كرد كه این رژیم قصد دارد هزاران واحد مسكونی برای صهیونیست ها در این محل بسازد.

به گزارش نما, پایگاه خبری "عرب 48" گزارش داد: بنیامین نتانیاهو در نشست فراکسیون وابسته به حزب لیکود در کنست که در شهرک معالیه ادومیم برگزار شد، تصریح کرد که معالیه ادومیم بخشی از اراضی تحت سیطره رژیم صهیونیستی است و تا ابد هم تحت سیطره این رژیم باقی خواهد ماند.
نتانیاهو از تسریع در روند ساخت واحدهای مسکونی جدید برای صهیونیست ها در معالیه ادومیم خبر داد و گفت ما در اینجا مناطق صنعتی ایجاد می کنیم و زمین هایی را برای توسعه هرچه بیشتر آن مصادره خواهیم کرد.

به گزارش نامه نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رژیم صهیونیستی در حالی با سرعت در حال ساخت و ساز و شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین است که جامعه بین الملل شهرک سازی را اقدامی کاملا نامشروع و غیر قانونی می داند و شورای امنیت نیز قطعنامه ای در همین باره صادر کرده و خواستار توقف فوری شهرک سازی رژیم صهیونیستی شد اما این رژیم بدون هیچ اعتنایی به قوانین و قطعنامه های بین المللی همچنین سیاست های خود برای مصادره اراضی فلسطینیان و ساخت و ساز در آن را ادامه می دهد و تاکنون تصمیمی قاطع و سازنده علیه این رژیم اتخاذ نشده است.

۱۳۹۶/۷/۱۳

اخبار مرتبط