شفر: می‌خواهم وقتی می‌روم استقلال در رده‌های بالا باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید بسیاری از افراد به او می‌گویند كه سبك بازی این تیم از زمان آمدنش كاملا تغییر كرده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری امروز (چهارشنبه) قبل از بازی با پیکان در چارچوب هفته‌ چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، بیان‌ کرد: خیلی‌ها در مورد بازی آخرمان پیغام‌هایی به من دادند و همچنین بیرون از این جا آقایی پنج ‌دقیقه با من صحبت کرد و گفت که کاملا مشخص است که سبک بازی استقلال تغییر کرده است و سبک جدیدی از فوتبال را بازی می‌کند و می‌تواند توپ را در اختیار خود نگه دارد.
او ادامه‌ داد: در کنفرانس بعد از آخرین بازی‌مان هم من راجع‌ به این موضوع صحبت کردم. می‌خواهم یک بار دیگر بر آن تاکید کنم. وقتی ما فقط از پاس بلند استفاده کنیم نمی‌توانیم همه بازی‌ها را ببریم و شاید چند بازی را برنده شویم. زمانی که من به استقلال آمدم این تیم رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی بود.
وی افزود: چیزی که من می‌خواهم این است که فوتبال‌مان را بهتر کنیم. شما در زمانی در بازی‌های لیگ شانس دارید که بتوانید بازی‌های بهتری ارائه بدهید یعنی بازی با تعداد پاس‌های بیشتری انجام شود و امسال توپ دوست شماست. کارهای ترکیبی خوب و سرعتی از سمت راست و چپ انجام بدهید و سانترهای خوبی هم روی دروازه انجام شود. یعنی پاس‌های باکیفیت و خوب و سریع به مهاجمان برسانید. ما روی پاس‌ دادن، پاس دادن و پاس دادن کار می‌کنیم. البته نکته مهم دیگر هم بحث آمادگی جسمانی است. اگر با آمادگی جسمانی خوب وارد زمین شویم شانس زیادی برای پیروزی داریم.
سرمرب استقلال ادامه داد: من درباره بازی آخرمان صددرصد خوشحال نیستم چرا که هر روز و هر بازی باید بهتر و بهتر شویم. این گونه نیست که مثل یک کتاب صفحه‌ها را به راحتی و سریع عوض کنیم. باید کم کم پیش برویم اما مطمئنا می‌خواهم زمان آخر کارم با استقلال و وقتی که قرار است بروم، تیم به رده بالایی جدول در لیگ ایران و آسیا بازگردد.
شفر تصریح کرد: به خاطر همین موضوع همه اعضای کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و هواداران باید کنار هم باشند و همه در یک مسیر حرکت کنند. من از آمدن ساناک هم بسیار خوشحالم. او تمرین‌های بسیار خوبی را برای بازیکنان در نظر می‌گیرد. امیدوارم "گل" هم به زودی به جمع ما اضافه شود. ما یک برنامه خوب نه فقط برای تیم اصلی بلکه برای آکادمی باشگاه خواهیم داشت.

۱۳۹۶/۹/۸

اخبار مرتبط