حسن ملك‌ پور در گفتگو با نما:

یك نقطه خاكستری در زندگی میرسلیم وجود ندارد

عکس خبري -يک نقطه خاکستري در زندگي ميرسليم وجود ندارد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان یزد گفت:در طول چهار دهه انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن كوچك‌ترین نقطه خاكستری در زندگی میرسلیم نیست، چه برسد به نقطه سیاه.

حسن ملک‌پور، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان یزد در باره ویژگی‌های میرسلیم که او را گزینه مناسب ریاست مجلس دوره یازدهم می‌کند به خبرنگار نما گفت: میرسلیم اهل زد و بند نیست. به همین دلیل گزینه بسیار خوبی است تا دولت را مؤاخذه کند که دولت برای شعار سال که جهش تولید است چه کاری انجام داده است و فرامین مقام معظم رهبری را تا چه حد پیش می‌برد.
وی در ادامه افزود: میرسلیم چون اهل زد و بند نیست، می‌تواند در مقام ریاست مجلس از طریق مجلس بر دولت اشراف داشته باشد و از دولت مطالبه‌گری کند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان یزد از ویژگی‌های میرسلیم به جوانگرایی و جوان‌باوری و داشتن تخصص در زمینه‌های مختلف اشاره کرد.
وی اظهار کرد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن کوچک‌ترین نقطه خاکستری در زندگی میرسلیم نیست، چه برسد به نقطه سیاه.
ملک‌پور خاطرنشان کرد: خوشبختانه میرسلیم زندگی شفاف و خوبی دارد و موضع‌گیری‌های خیلی شفافی دارد.
وی مطرح کرد: میرسلیم در باره موضوعات مختلف عالمانه نظر می‌دهد و در زمینه‌های مختلف کار کرده است.
این دبیر حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: سوابق او نشان می‌دهد هیچ جا اهل زد و بست نبوده و از مواضعش کوتاه نیامده است.
وی اشاره کرد: خوشبختانه میرسلیم هیچ‌گاه زندگی و منافع شخصی خود را به امر ولایت و مصالح و منافع نظام و جامعه ترجیح نداد و همواره حق‌الناس مد نظرش هست.
ملک‌پور تصریح کرد: چون میرسلیم ولایتمدار است فرمایش‌های مقام معظم رهبری همواره مد نظرش است. بنابراین چنانچه در سمت ریاست مجلس قرار بگیرد با همکاری قوای مجریه و قضائیه هم و غمّش این خواهد بود که به فرمایش‌ها و خواسته‌های معظم له جامه عمل بپوشاند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: میرسلیم در پیاده کردن شاخص‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری از جمله جوانگرایی، شفافیت و اقتدار نظام تا امروز درخشش خوبی داشته و از این‌رو مناسب ریاست مجلس است.






۱۳۹۹/۲/۲۸

اخبار مرتبط