نادر مقدسی در گفتگو با نما:

مبارزه با فساد در رگ و خون میرسلیم جاری است

عکس خبري -رئيس مجلس بايد مدير و مدبر باشد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان مركزی گفت: رئیس مجلس باید مدیر و مدبر باشد و خودش مبارزه با فساد را قبول داشته باشد. میرسلیم فردی است كه هم مدیریتش عالی است و هم مبارزه با فساد در رگ و خون ایشان جاری و ساری است.

نادر مقدسی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان مرکزی در باره این موضوع که میرسلیم گزینه مناسب ریاست مجلس دوره یازدهم است به خبرنگار نما گفت: میرسلیم از اول انقلاب سوابق کاری متعددی در زمینه‌های مختلف داشته و در هر جا که مدیریت را به عهده داشته موفق عمل کرده است.
وی با اشاره به تدین میرسلیم مطرح کرد: سلامت اخلاقی و اقتصادی و پاکدستی میرسلیم در عرصه‌های مختلف زبانزد عام و خاص است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان مرکزی در خصوص مدیریت وی اظهار کرد: میرسلیم چند سالی هست که مدیریت شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی را به عهده دارد. او هر جا که مدیریتی را به عهده گرفت بسیار عالی عمل کرد، مثل عرصه ورزش و غریق نجات و خودرو و صنایع. وقتی اول انقلاب از طرف امام به عنوان رئیس شهربانی کل کشور منصوب شد هم در مقام مدیر خوب عمل کرد.
وی خاطرنشان کرد: اگر میرسلیم به عنوان رئیس مجلس انتخاب شود برای بحث اقتصاد و شفافیت در این زمینه پیگیری‌های خوبی خواهد شد.
مقدسی تصریح کرد: رئیس مجلس باید مدیر و مدبر باشد و خودش مبارزه با فساد را قبول داشته باشد. میرسلیم فردی است که هم مدیریتش عالی است و هم مبارزه با فساد در رگ و خون ایشان جاری و ساری است.


۱۳۹۹/۲/۲۸

اخبار مرتبط