حسن غفوری‌فرد در گفتگو با نما:

مجلس در گام دوم انقلاب نیازمند یك مدیر انقلابی است

عکس خبري -مجلس در گام دوم انقلاب نيازمند يک مدير انقلابي است

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: میرسلیم می‌تواند رئیس انقلابی مجلسی انقلابی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی باشد

حسن غفوری‌فرد، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در باره اینکه میرسلیم گزینه مناسبی برای ریاست مجلس شورای اسلامی است، ضمن توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های انقلابی و مبارزاتی میرسلیم قبل از انقلاب در دانشگاه و سپس عضویت در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن و سایر سوابق و مسئولیت‌های او به خبرنگار نما گفت: میرسلیم در هر مسئولیتی که به عهده گرفت توانایی خود را در انجام آن مسئولیت به‌خوبی نشان داد و مدیریتی قوی دارد.
وی با اشاره به بصیرت میرسلیم اظهار کرد: ایشان در بحث‌های سیاسی، مذهبی و قرآنی وارد هستند.
این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به توانایی ریاست میرسلیم بر جمع‌ها، به‌خصوص جمع‌های سیاسی نظیر شورای مرکزی و کنگره‌های حزب مؤتلفه اسلامی اشاره کرد و گفت: اداره جمعی مثل نمایندگان مجلس که همگی حق رأی مساوی دارند و نمایندگان می‌توانند در باره هر موضوعی که در مجلس مطرح می‌شود اظهار نظر کنند سخت است، اما میرسلیم با محبوبیت و انصاف بسیار بالایی که دارد و اینکه تاب تحمل شنیدن نظرات مخالف را دارد و با ریاست مقتدرانه‌اش قادر است به‌راحتی چنین جلسات مشکلی را مدیریت کند و بحث‌ها را در جهت منافع انقلاب و نظام و انتظارات مقام معظم رهبری و رسیدن به تصمیم قاطعی که به نفع انقلاب و نظام و در راستای فرمایش‌های رهبری انقلاب است هدایت کند.
غفوری‌فرد با تأیید اینکه میرسلیم می‌تواند رئیس انقلابی مجلسی انقلابی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی باشد گفت: شاید کمتر کسی مثل من باشد که در عرصه‌های مختلفی چون علمی، سیاسی، ورزشی و... با ایشان کار کرده و از نزدیک نسبت به ایشان شناخت داشته باشد. ضمن اینکه مجلس ابعاد مختلفی دارد و رئیس مجلس باید کسی باشد که جامع جمیع جهات در عرصه‌های مختلف کار کرده باشد.
وی در پایان گفت: کمتر کسی را مثل ایشان دیدم که جامعیت داشته باشد و در ابعاد و زمینه‌های مختلف از قاری قرآن گرفته تا معاون سیاسی وزیر کشور، رئیس شهربانی، رئیس فدراسیون نجات غریق، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاد دانشگاه به صورت موفق کار و خدمت کرده باشد.







۱۳۹۹/۲/۲۹

اخبار مرتبط