این افراد را ترامپ را اخراج می‌كند

عکس خبري -اين افراد را ترامپ را اخراج مي‌کند

​شومر گفت: رئیس جمهور آمریكا افرادی را اخراج می‌كند كه حقیقت را می‌گویند.


به گزارش نما، چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات‌های سنا به اخراج استیو لینیک، بازرس کل وزارت امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد و ضمن انتقاد از جانبداری کورکورانه جمهوری خواهان از ترامپ ، اظهار داشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا افرادی را اخراج می‌کند که حقیقت را می‌گویند.

اخبار بین الملل​-شومر در جلسه سنا گفت: این نخستین باری نیست که رئیس جمهور بازرس کل را اخراج کرده است و نتوانسته توضیح کافی برای آن ارائه دهد. همکاران جمهوری خواه من در این مورد چه تصمیمی دارند؟ به نظر می‌رسد هیچ!

وی افزود: آن‌ها [جمهوری خواهان] چنان از رئیس جمهور می‌ترسند که حتی زمانی که اشتباه هم می‌کند از او حمایت می‌کنند. آن‌ها می‌دانند او حقیقت را پنهان می‌کند، ولی باز هم می‌ترسند چیزی بگویند.

شومر همچنین در پاسخ به پرسش یک خبرنگار درباره علت اخراج استیو لینک گفت: ترامپ تاکنون چهار بازرس کل را برکنار کرده است. این مسئله با حقیقت گویی تضاد دارد. زمانی که او حقیقت را می‌شنود و زمانی که می‌بینید این موضوع در راستای مطالبات و خواسته هایش قرار ندارد به جای این که حقیقت گویی را در پیش بگیرد، فردی را اخراج می‌کند که حقیقت را گفته است. این بسیار مضر است و این اقدام به شدت به ما آسیب می‌زند.

ترامپ شامگاه جمعه بازرس کل وزارت خارجه این کشور که تحقیقاتی را در خصوص مایک پمپئو آغاز کرده بود، برکنار کرد. دونالد ترامپ در اظهار نظری رسمی اعلام کرد اخراج بازرس وزارت خارجه به توصیه پمپئو انجام شد و دلیل آن عدم اطمینان نسبت به اقدامات او بوده است.

۱۳۹۹/۲/۳۱

اخبار مرتبط