واكنش استقلال به شكایت پادووانی در CAS

عکس خبري -واکنش استقلال به شکايت پادوواني در CAS

سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: ما از پادووانی شماره حساب خواستیم و آنها این شماره حساب را با تاخیر اعلام و بعد در CAS شكایت كردند تا روزشمار پولشان را بگیرند.

به گزارش نما، علی خلف در خصوص شکایت پادووانی و درخواست غرامت از باشگاه استقلال، اظهار داشت: پادووانی طرح شکایت جدیدی مطرح کرده و درخواست غرامت میلیون دلاری کرده است.

وی افزود: باشگاه استقلال رایزنی‌هایی با فیفا انجام داده است که بعضی از مطالبات را از منابع این باشگاه در فیفا پرداخت کند که پادووانی جزو آن است. ما از پادووانی خواستیم شماره حساب به ما بدهد و بعد از این درخواست کمی تعلل کردند و یک شکایت دیگر به کمیته انضباطی انجام دادند و درخواست غرامت کردند و البته این شکایت تائید نشد و صد هزار دلار بدهی تائید شده است.


خلف در خصوص افرادی که از داخل به او اطلاعات می‌دهند، گفت: نمی‌خواهیم گناه کسی را بشوریم. آنها شماره حساب را با تاخیر اعلام کردند و بعد به تائید باشگاه، فدراسیون فوتبال و فیفا رسید اما وکیل پادووانی شماره حساب را تائید نکرد تا پول واریز شود.

وی در خصوص شکایت پادووانی به CAS گفت: آن‌ها به CAS شکایت کردند. پیشنهاد دادیم که مطالباتتان را دریافت کنید و بعد در دادگاه CAS هم شکایتتان را دنبال کنید و آنها قبول نکردند. می‌خواهند دو سه ماهی که شکایت در CAS به طول می‌انجامد روزشمار پول‌شان را دریافت کنند. باشگاه استقلال می‌خواهد نامه‌ای به فیفا ارسال کند و شرح ماوقع را به اطلاع آنها برساند که خودشان از دریافت این بدهی امتناع کرده‌اند و باشگاه مشکلی نداشته‌اند.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۳/۱۷

اخبار مرتبط