استقبال پرسپولیس از چراغ سبز برانكو

عکس خبري -استقبال پرسپوليس از چراغ سبز برانکو

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تأكید كرد مذاكرات جدید این باشگاه با برانكو ایوانكوویچ در اولین فرصت انجام خواهد شد تا طرفین به نتیجه خوبی دست یابند.

به گزارش نما،‌ مهدی خواجه‌وند درباره بحث تمایل مدیران باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ برای پرداخت مطالبات این مربی پیش از جلسه رسیدگی دادگاه CAS، اظهار داشت: صحبت‌های اخیر برانکو اتفاق خوبی است و قطعاً اولویت مدیران باشگاه مذاکره و توافق با اوست. صحبت‌های روز گذشته برانکو هم می‌تواند نشانه خوبی باشد تا استارت مذاکرات زده شود و به توافقات خوبی برسیم. سیاست باشگاه پرسپولیس هم مذاکره است.

وی افزود: زمانی که باشگاه در شرایط خاصی قرار داشت، چندبار با برانکو مذاکره کردیم، اما الان شرایط باشگاه بهتر از گذشته شده و بعد از مذاکرات قبلی در کرواسی، امیدوارم این‌بار در شرایط بهتری بتوانیم با این مربی مذاکره کنیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش «آیا اقدام جدیدی از سوی باشگاه برای مذاکره با برانکو انجام شده است‌ یا خیر؟» گفت: در این مورد باید شرایط مذاکره مهیا می‌شد، خوشبختانه الان شرایط باشگاه خوب است و قطعاً این اتفاق هم خواهد افتاد. مذاکره شرایط خاص خودش را می‌خواهد، ما چون در گذشته مذاکراتی داشتیم که به سرانجام نرسید، قطعاً مذاکرات جدید پختگی و شرایط خاص خود را می‌خواهد تا به نتیجه برسد. باشگاه هم به جمع‌بندی نهایی رسیده و با یک پیشنهاد مناسب مذاکرات را شروع می‌کنیم. در اولین فرصت این اتفاق خواهد افتاد و باشگاه پیگیر این موضوع است تا خارج از فضای حقوقی با برانکو به توافق برسیم. این موضوع در اولویت باشگاه است.

خواجه‌وند درباره بحث آنتونی استوکس عنوان کرد: خبر جدیدی در این مورد نیست و ما با این بازیکن اعلام فسخ کردیم.

وی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از استوکس گفت:‌ باید از مراجع قضایی پیگیری کنیم. اکنون فقط اعلام فسخ کردیم و متعاقباً هم کارهای دیگر انجام خواهد شد که در دست اقدام است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۱۹

اخبار مرتبط