وضعیت تیم لیگ برتری بحرانی‌تر شد

عکس خبري -وضعيت تيم ليگ برتري بحراني‌تر شد

در حالی كه زمان زیادی تا شروع مسابقات لیگ برتر باقی نمانده، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از لحاظ مالی در بحران سختی گرفتار شده است.

به گزارش نما، نفت مسجدسلیمان با هدایت مهدی تارتار در این فصل نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته و در جام حذفی هم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده است. این باشگاه اما با بحران مالی روبه‌روست و بازیکنان این تیم در پنج ماه گذشته حتی یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند. در حال حاضر شاگردان مهدی تارتار در تهران هستند و قرار است امروز (چهارشنبه) یک بازی دوستانه با آلومینیوم اراک انجام دهند، ولی شرایط بد مالی، اردوی این تیم را تحت تأثیر قرار داده است.


مسئولان باشگاه برای تأمین هزینه‌های تیم به بن بست رسیده‌اند و حتی از مسجدسلیمان خبر می‌رسد که با توجه به مخالفت شرکت نفت با تیمداری در لیگ برتر، مسئولان این باشگاه دنبال واگذاری باشگاه و پیدا کردن اسپانسر هستند. حتی مدیرعامل باشگاه هم در این زمینه با سرمربی تیم صحبت کرده و تارتار را در جریان مشکلات گذاشته است.

وضعیت نفت مسجدسلیمان طوری است که حتی ممکن است تمرینات این تیم تعطیل شود، آنهم در حالی که زمان زیادی تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر باقی نمانده است. جالب اینجاست که مدیرعامل نفت مسجدسلیمان به بازیکنان گفته است که اگر مصاحبه کنند، با جریمه مالی روبه‌رو خواهند شد!
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۲۱

اخبار مرتبط