كامیابی‌نیا: خودمان را قهرمان نمی‌دانیم

عکس خبري -کاميابي‌نيا: خودمان را قهرمان نمي‌دانيم

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما از حالا خود را قهرمان نمی‌دانیم و باید روی تك تك بازی‌ها تمركز داشته باشیم كه بتوانیم ۳ امتیاز آنها را به دست بیاوریم.

به گزارش نما، کمال کامیابی‌نیا در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم خیلی خوب است. اختلاف ما با تیم دوم جدول ۱۰ امتیاز است، اما هنوز نُه بازی دیگر باقی مانده و در این مسابقات ممکن است خیلی اتفاقات رخ دهد.

وی افزود: ما از حالا خود را قهرمان نمی‌دانیم و باید روی تک تک بازی‌ها تمرکز داشته باشیم که بتوانیم ۳ امتیاز آنها را به دست بیاوریم. ان‌شاءالله زمانی که جام را بالای سر بردیم و چهارمین قهرمانی متوالی را به دست آوردیم می‌توانیم خوشحالی کنیم. چهار قهرمانی پیاپی فکر می‌کنم برای اولین بار باشد که در ایران رخ می‌دهد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه تنها ناراحتی ما در حال حاضر محمد انصاری است که به شدت مصدوم شده. ما بازیکنان و همه هواداران برای او دعا می‌کنیم که اول عمل موفقیت‌آمیزی داشته باشد و بعد هم بتواند پُرقدرت به میادین بازگردد. انصاری بداند که همه بازیکنان و باشگاه از او حمایت می‌کنند. بازیکنانی که با اینگونه مصدومیت‌ها مواجه می‌شوند و مدت زیادی دور از میادین هستند، باید روحیه قوی داشته باشند. ان‌شاءالله، هم بازیکنان و هم باشگاه از محمد حمایت کنند که بتواند با قدرت بیشتر بازگردد.

کامیابی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: خداراشکر مجموعه خوبی داریم و کادرفنی کار خود را با برنامه‌ریزی به خوبی انجام می‌دهد. امیدوارم که یک برنامه‌ریزی خوب کنیم و بتوانیم بازی‌ها را یکی پس از دیگری با تمرکز بالا پشت سر بگذاریم و امتیازات لازم را جمع‌آوری کنیم. فکر می‌کنم از بین این نُه بازی اگر بتوانیم سه، چهارتای آن را پیروز شویم قهرمانی‌مان مسجل می‌شود. ما تا الان دو بازی تدارکاتی انجام دادیم و کادرفنی قصد دارد دو بازی دیگر را هم ترتیب دهد. امیدوارم همه بازیکنان در این مدت به فرم ایده‌آل خود برسند تا بتوانیم برای برگزاری اولین بازی مقابل پیکان آمادگی کامل داشته باشیم.

منبع: میزان

۱۳۹۹/۳/۲۶

اخبار مرتبط