برومند: عصبانیت مجیدی از دوست داشتن زیاد استقلال بود/ او برای ادعایش باید مدرك داشته باشد

عکس خبري -برومند: عصبانيت مجيدي از دوست داشتن زياد استقلال بود/ او براي ادعايش بايد مدرک داشته باشد

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فرهاد مجیدی برخی مسائل را مطرح كرده است، باید در مورد آنها مدرك داشته باشد.

به گزارش نما، پرویز برومند در ارتباط با حاشیه‌های دیدار استقلال و فولاد که با عصبانیت و اخراج فرهاد مجیدی از روی نیمکت همراه بود گفت: وقتی یک تیم در زمین مسابقه بازی می‌کند، طبیعتا حرکات و رفتارهای سرمربی در کنار زمین هم نقش مهمی در آرامش آن تیم دارد. با این حال فکر می‌کنم عصبانیت و ناراحتی مجیدی از دوست داشتن استقلال بود و دلش نمی‌خواست که تیمش در این بازی حساس بازنده زمین را ترک کند. استقلال از حریف جلو بود و متاسفانه برخی اتفاقات باعث شد این تیم بازی را واگذار کند.

وی تاکید کرد: یک مربی حتی در سخت‌ترین شرایط هم باید خودش را کنترل کند، الان استقلال برای بازی بعدی چند محروم دارد و مجیدی هم روی نیمکت نیست که این موضوع می‌تواند به تیم ضربه بزند.

پیشکسوت استقلال در خصوص ادعاهای مجیدی در خصوص برخی روابط کادر فنی فولاد با داور این مسابقه گفت: اگر مجیدی ادعایی دارد طبیعتا باید مدرک هم داشته باشد تا بهتر بتواند در خصوص این موضوع صحبت کند. در مجموع مجیدی ناراحت بود و دوست هم نداشت که در اهواز آن اتفاقات رخ دهد.

برومند در ارتباط با کم شدن شانس قهرمانی استقلال عنوان کرد: شرایط سخت شده اما امیدوارم استقلال فصل جاری را با شرایطی خوب به پایان برساند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۴/۸

اخبار مرتبط