مهدی: دیدار پرسپولیس و فولاد در زمان مقرر برگزار می‌شود

عکس خبري -مهدي: ديدار پرسپوليس و فولاد در زمان مقرر برگزار مي‌شود

سرپرست سرپرست كمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: تغییری در برنامه‌های ما ایجاد نشده است و دیدار پرسپولیس و فولاد در زمان تعیین شده، برگزار می‌شود.

به گزارش نما، سهیل مهدی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: وقتی یک بازی به ۹۰ دقیقه پایانی برسد یا قطع شود و یا حتی شروع نشود تمامی گزارش‌ها و موارد مستندات تقدیم کمیته انضباطی می‌شود. اعضای فدراسیون از این پس در رابطه با تک تک بازی‌ها حتی دیدارهایی که به سرانجام هم رسیده تصمیم‌گیری و اعلام رای می‌کنند.

وی افزود: طبق برنامه‌ای که تا این لحظه داشتیم تغییری ایجاد نشده و دیدار فولاد و پرسپولیس برگزار می‌شود. همچنین بحث مدیریت رعایت بهداشت همچنان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر یادآور شد: درخصوص دو دیدار فولاد منتظریم تا اعضای قضایی توسط کمیته انضباطی اعلام نظر کنند و پس از آن منوط به تصمیم آنان با توجه به فشردگی مسابقات در هفته‌های آخر زودتر مساعدت کنند تا این آراء به دست ما برسد و هر چه زودتر در خلال برنامه‌های خود در این زمینه ورود کنیم.

وی درباره دیدارهای معوقه گفت: طبق قانون دو هفته آخر هفته‌های همزمان در مسابقات لیگ برتر است و باید قبل از هفته بیست و هشتم تمام این دیدارهای معوقه را به سرانجام برسانیم تا با شرایط مساوی در دو هفته آخر تیم‌ها وارد این رقابت‌ها شوند.

مهدی یادآور شد: با توجه به فشردگی مسابقات لیگ، پایان این رقابت‌ها به شروع ایام محرم وصل می‌شود. اگر جشن قهرمانی قبل از آن باشد کمیته فرهنگی و روابط عمومی ما مثل هر سال برنامه خود را خواهند داشت اما به احتمال زیاد به محرم می‌رسیم و بنا به احترامی که برای این ایام داریم جشن قهرمانی تحت الشعاع این امر قرار می‌گیرد.

۱۳۹۹/۴/۲۳

اخبار مرتبط