همه چیز درباره وضعیت تیم فوتبال جوانان؛ ۱۸ مرداد، رونمایی از تیم مظلومی

عکس خبري -همه چيز درباره وضعيت تيم فوتبال جوانان؛ ?? مرداد، رونمايي از تيم مظلومي

مربی تیم فوتبال جوانان گفت: اردوی فعلی تیم فوتبال جوانان تا ۱۸ مرداد در مركز ملی ادامه پیدا می‌كند و تلاش می‌كنیم در آخرین روز یك بازی تداركاتی مناسب هم داشته باشیم.

به گزارش نما، فراز فاطمی پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال جوانان و اردوی این تیم اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه کادرفنی تمرینات در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و محور تمرینات ارتقای توان جسمی و آمادگی فیزیکی بازیکنان خصوصا بعد از توقف طولانی مدت برنامه‌های آماده‌سازی به دلیل شیوع بیماری کرونا است. در آغاز اردو تست کرونا به عمل آمد تا با رعایت کامل و دقیق پروتکل تمرینات را شروع کنیم و خوشبختانه شرایط و امکانات لازم هم فراهم شده است و بازیکنان با انگیزه خوبی کار خودشان را دنبال می‌کنند. طبق برنامه کادر فنی در طول هفته از مجموعه پک استفاده می‌کنیم و سایر جلسات تمرینی هم در زمین شماره یک مرکز انجام می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال جوانان اضافه کرد: اردوی فعلی تا ۱۸ مرداد در مرکز ملی ادامه پیدا می‌کند و تلاش می‌کنیم در آخرین روز یک بازی تدارکاتی مناسب هم داشته باشیم. همچنین با توجه به اینکه فرصت زیادی نداریم اردوی بعدی تیم به فاصله چهار روز از ۲۲ مرداد آغاز خواهد شد. کادر فنی تلاش می‌کند از نظر فیزیکی و تاکتیکی برنامه‌های مورد نظر را در همین شرایط دنبال کند تا بتوانیم با آمادگی کامل راهی مسابقات دور نهایی در ازبکستان شویم.

گفتنی است تیم فوتبال جوانان ایران به تازگی پرویز مظلومی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می‌بیند و خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که انتخابی جام جهانی هم هست آماده می‌کند.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۵/۱۱

اخبار مرتبط