برومند: بازیكنی ناز می‌كند كه آش‌دهان سوزی هم نیست/ معلوم بود مدیران استقلال نمی‌توانند استرا را برگردانند

عکس خبري -برومند: بازيکني ناز مي‌کند که آش‌دهان سوزي هم نيست/ معلوم بود مديران استقلال نمي‌توانند استرا را برگردانند

دروازه بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: بازیكنی كه ادعای ستاره بودن دارد، چندان آش دهان سوزی نیست ولی باید بداند این هوادار در این وضعیت بی ستاره ای، دل به او بسته است.

به گزارش نما، پرویز برومند در خصوص اینکه استراماچونی به استقلال بر نمی گردد و این باشگاه چند هفته را برای انتخاب سرمربی از دست داد، اظهار داشت: این صحبت را اولین نفر من انجام دادم. همان زمان گفتم این مربی به ایران بر نمی گردد چون یکسری مسائل را می دانستم. در این چند روز مسائلی را در مورد حضور این مربی در ایران شنیدم که مطمئن شدم بازگشت استراماچونی شدنی نیست. اینکه او با شیوه زندگی در کشور ما مشکلاتی داشته و .... همه به جای خود اما از ابتدا هم مشخص بود که مدیران استقلال نمی توانند او را برگردانند.

وی افزود: در روزهای اخیر پیگیری کردم و متوجه شدم خلیل زاده خیلی پیگیر بازگشت این مربی است. حتی او با همکارانش رایزنی هایی کرده اما به نظر من آنها می خواهند هوادار خوشحال شود. هوادار در جریان خیلی مسائل که ما هستیم نیست. ما مسائلی را می شنویم که شاید خیلی این اطلاعات در دسترس عموم نباشد. دل خوشی از استراماچونی ندارم اما چون هواداران او را دوست دارند، به نظر و سلیقه آنها احترام می گذارم و دوست دارم این مربی برگردد.

برومند ضمن انتقاد از بازیکنی مثل کریمی که استقلال را طی هفته های اخیر همراهی نکرده است، گفت: واقعا ناراحت می شوم وقتی چنین صحبت هایی را می شنوم. چند روز پیش با بهروز رهبری فر صحبت می کردم. به او گفتم این نفرات که الان مبالغ میلیاردی می خواهند، در استقلال شدند فلانی و فلانی. 2 سوال دارم، اولا این نفرات اگر از استقلال رفتند کدام تیم آنها را می خواهد؟ ثانیا اگر هم به تیم دیگری رفتند، سال بعد چه تیمی آنها را می خواهد؟

دروازه بان اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: روی صحبتم با برخی بازیکنان است که ناز می کنند،اگر شما به استقلال آمدید و این هوادار شما را به اینجا رساند خدا را خوش نمی آید با دل مردم بازی کنید. هر چند شما که مدعی ستاره بودن هستید چندان آش دهان سوزی نیستید ولی این هوادار در این برهوت بی ستاره ای دل به شما بسته است!

وی در خصوص اینکه مجید نامجومطلق مسئولیت سنگینی را قبول کرده است، عنوان کرد: برای مجید نامجومطلق هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم موفق شود. نامجو مطلق در دوره بازی کردنش ستاره بی چون و چرا بود. امیدوارم در مربیگری هم همین اتفاقات برای او رخ دهد.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۶/۲۵

اخبار مرتبط